گلکسی فولد

سامسونگ تمامی پیش‌خریدهای گلکسی فولد را لغو کرد؛ تاخیر دوباره در عرضه

پس از چند ماه تاخیر و اعمال تغییراتی بر نسخه اولیه گوشی Galaxy Fold، سامسونگ اعلام کرد بالاخره این موبایل آماده عرضه است، اما زیاد خوشحال نشوید؛ زیرا تمامی پیش‌خریدهای گلکسی فولد به منظور بهبود تجربه کلی کاربران لغو شده است!

دیروز همه تصور کردیم بالاخره نخستین موبایل هوشمند قابل انعطاف سامسونگ روانه بازار خواهد شد، ولی به نظر اینطور نیست و این گوشی‌ساز کره‌ای قصد دارد تغییرات دیگری بر محصول خود اعمال کند. سامسونگ طی ساعات گذشته با ارسال ایمیل‌هایی به خریداران آمریکایی گلکسی فولد به آن‌ها اعلام کرده است:

می‌بایست در تجربه کلی کاربران کمی تجدید نظر کنیم، از خرید و جعبه‌گشایی تا خدمات پس از فروش. به دنبال این هستیم تا خریداران بهترین تجربه ممکن از این تکنولوژی جدید و انقلابی را داشته باشند.

کاربری در توئیتر (همچنین در یوتیوب با نام کاربری M. Brandon Lee) ضمن اعلام اینکه سامسونگ خرید او را لغو کرده، اعلام کرد این کمپانی 250 دلار اعتبار برای خرید بعدی او از فروشگاه سامسونگ در اختیارش قرار داده است و همین باعث می‌شود در صورت آغاز دوباره پیش‌فروش گلکسی Fold باری دیگر آن را خریداری کند!

گلکسی فولد

برخی از بهبودهای نسخه نهایی گلکسی فولد

در نسخه باز طراحی شده گلکسی فولد کیفیت ساخت گوشی بهبود یافته و حالا این ساخته سامسونگ از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی صفحه نمایش گوشی Galaxy Fold نسبت به نسخه اولیه تغییری نداشته و در نسخه کنونی (نمی‌دانیم نسخه جدیدی در راه است یا خیر!) نیز با یک صفحه نمایش 7.3 اینچی قابل انعطاف به همراه صفحه نمایش سوپر امولد 4.6 اینچی در بخش بیرونی مواجه‌ایم و تنها شاهد تغییراتی در محافظ صفحه انعطاف پذیر هستیم. به دلیل افزایش اندازه محافظ صفحه دیگر به صورت اتفاقی این لایه بلند نخواهد شد و مقاومت گوشی در برابر گرد و غبار نیز افزایش چشمگیری داشته است.

هنوز اطلاعاتی از لغو فروش این گجت در کره جنوبی نداریم، ولی احتمال می‌دهیم فروش آن در سراسر جهان تا زمان نامعلومی به تعویق افتاده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. به نظر من باید 4تا اسپیکر مثل تبلت براش بزارن

  2. همیشه دیرتر از وقتی که گفتند عرضه میکنند

  3. چرا لغو شد ای بابا خوب بودن ک

  4. خخخخخ!بنجل ساز هول شده نمیدونه چکار کنه،
    بگو اشتباه کردم اصلا گوشی منعطف تولید نکردم و تولید نمیکنم تا شاید از دروغی که ابرو شرکت برده خلاص شی