سیستم دسکتاپ ایسوس پروآرت

نمایشگر و سیستم دسکتاپ ایسوس پروآرت مخصوص کاربران حرفه‌ای رونمایی شد

ایسوس در جریان نمایشگاه IFA 2019، یک سیستم کامپیوتری دسکتاپ و نمایشگر مخصوص کاربران حرفه‌ای معرفی کرد. سیستم دسکتاپ ایسوس پروآرت دی 940 ام ایکس (D940MX) از قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

ایسوس یک سیستم کامپیوتری دسکتاپ را به همراه یک صفحه نمایش فوق حرفه‌ای به نمایشگاه IFA امسال آورد. ترکیب این دو با هم، نیاز هر کاربر حتی گیمرها را برآورده خواهد کرد. البته نمی‌توان از هزینه سرسام‌آور خرید نمایشگر و سیستم دسکتاپ ایسوس پروآرت همراه با هم چشم‌پوشی کرد!

سیستم دسکتاپ ایسوس پروآرت دی 940 ام ایکس

در طراحی این محصول، از انقلاب سال‌های اخیر در حوزه سخت افزارهای کامپیوتری بهره‌برداری شده است، به همین دلیل توان پردازشی بسیار بالا، در قالب پکیجی کوچک در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. کامپیوتر دسکتاپ ایسوس دی 940 ام ایکس به اندازه یک ظرف 8 لیتری است و با وجود داشتن قدرتمندترین سخت افزارهای روز، ابعاد بسیار کوچکی دارد.

داخل بدنه از یک پردازنده نسل نهم شرکت اینتل استفاده شده و می‌توان حافظه رم از نوع DDR4 آن را تا 64 گیگابایت افزایش داد! از نظر کارت گرافیک، دو نسخه وجود دارد. یکی از آن‌ها از انویدیا Quadro RTX 4000 قدرت گرفته و دیگری دارای کارت گرافیک RTX 2080 Ti است. این مدل جزو قدرتمندترین کارت‌های گرافیک کنونی در دنیای فناوری به شمار می‌رود. در نتیجه سیستم دسکتاپ ایسوس پروآرت حتی برای گیمرها و استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتالی محصولی ایده‌آل محسوب می‌شود. دسکتاپ ایسوس دی 940 ام ایکس دارای 512 گیگابایت حافظه اس اس دی و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی فایل عادی است.

روی بدنه دو پورت Thunderbolt 3 وجود دارد. بدنه کامپیوتر بسیار زیبا طراحی شده و در پایین آن، یک چراغ ال ای دی دیده می‌شود. در محصول جدید از سیستم محفظه بخار و لوله گرما دو بعدی جدید ایسوس برای کنترل دما استفاده می‌شود. از طریق چهار فن تعبیه شده داخل بدنه، هوا به خوبی داخل آن جریان پیدا خواهد کرد. با وجود استفاده از چهار فن، سازنده مدعی است حداکثر صدای تولید شده توسط سیستم دسکتاپ جدید آن 37 دسی‌بل خواهد بود. این میزان برابر صدایی است که داخل یک کتابخانه آرام شنیده می‌شود! پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD 810G نشان می‌دهد دستگاه در برابر شوک مقاوم است.

نمایشگر ایسوس پروآرت PA32UCG

سیستم دسکتاپ ایسوس پروآرت و نمایشگر حرفه ای ایسوس

در یکی از مطالب قبلی، نمایشگر ایسوس پروآرت دیسپلی را معرفی کردیم. این مانیتور 32 اینچی دارای رزولوشن 32 اینچ بوده و اولین پنل با پشتیبانی از HDR 1600 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به صورت همزمان، محسوب می‌شود. پشتیبانی از DisplayHDR 1400 یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آن محسوب می‌شود. در مطلب مربوط به معرفی این محصول، اطلاعات بیشتری درباره نمایشگر ایسوس پروآرت به دست خواهید آورد.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. میگن ایسوس زیاد خوب نیست😕😕😕😕