رديابي موبايل دزديده يا گم شده

 

 
نرم‌افزار هوشمند کوییک‌هیل، با ويژگي‌هایی چون، محافظ ويروس، مسدودسازي تماس، مسدود كردن پيامك، قابليت ضد سرقت و محافظت از داده به صورت بسته‌اي كامل عرضه شده است.
 
شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل،با معرفي محصول Mobile Security و حضوردر بازار اندوريد، به حوزه امنيت موبايل وارد شده است.
 
اين نرم‌افزار هوشمند با انبوهي از ويژگي‌ها به صورت بسته‌اي كامل عرضه شده است. يكي از ويژگي‌هاي آن،قابليت قدرتمند ضدسرقت است كه به قربانيان كمك مي‌كند تا تلفن همراه مفقود شده خود را بيابند.
 
تكيه بر شانس براي يافتن دستگاه‌هاي مفقود شده هميشه آسان نيست، اما به نظر مي‌رسد با موبايل سكيوريتي كوييك‌هيل شما نه تنها مي‌توانيد شانس خود را تقويت كنيد بلكه واقعاً مي‌توانيد دستگاه گم‌شده خود را بيابيد.
 
اخيراً تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل، پيشرو در ارائه راهكارهاي امنيتي با معرفي محصولات Mobile Security و حضوردر بازار اندوريد، به حوزه امنيت موبايل وارد شده است. اين نرم‌افزار هوشمند با انبوهي از ويژگي‌ها مانند محافظ ويروس، مسدودسازي تماس، مسدود كردن پيامك، قابليت ضد سرقت و محافظت از داده به صورت بسته‌اي كامل عرضه شده است.
 
يكي از ويژگي‌هاي قدرتمند اين محصول Anti-theft (ضد سرقت) مي‌باشد كه كاربر را قادر مي‌سازد تا مكان گوشي گم شده يا دزديده شده را رديابي نموده و در صورت لزوم از راه دور اقدام به حذف اطلاعات شخصي يا قفل كردن گوشي مفقوده يا مسروقه نمايند.
 
دستگاه‌هاي تلفن همراه كوچكتر، آسان‌تر مفقود مي‌شوند.
 
امروزه اين دستگاه‌هاي كوچك به بخشي ضروري و جدانشدني از زندگي ما بدل شده‌اند كه اغلب اطلاعات شخصي ما را بر روي خود ذخيره و حمل مي‌نمايند.
 
اين نرم‌افزار به ما كمك مي‌كنند تا همواره با آرامش خاطر از گوشي‌هاي موبايل استفاده كنيم. در واقع چيزي است فراتر از يك نرم‌افزار.
 
روپالي نام شخصی است که به صورت اتقاقي موبايل خود را در يك تاكسي در پونا جا گذاشت، تقريباً همه‌ اميد خود را براي پيدا كردن آن از دست داده بود. اما بعد از يك ماه شخصي كه به ادعاي خودش گوشی وی را پيدا كرده بود و سيم‌كارت گوشي او را عوض كرده بود، روپالی توانست با كوييك‌هيل موبايل سكيوريتي فوراً گوشي را قفل كرده و يك SMS اطلاع‌رساني به شماره دوم كه در هنگام ثبت نرم‌افزار وارد شده بود ارسال كرد.
 
او توانست گوشي خود را در يك فروشگاه تعمير موبايل در واشي بمبئي رهگيري و پيدا كند.
 
سنجاي كتكار مدير ارشد فني و از مؤسسين تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل درباره موبايل سكيوريتي كوييك‌هيل چنين مي‌گويد:"افزايش استفاده از دستگاه‌هاي چندكاره و همراه احتمال از دست دادن يا مفقود شدن آنها را افزايش داده است. اين واقعيت، نياز به ويژگي‌هايي را ضروري مي‌نماياند تا كاربران بتوانند در زمان مفقود شدن يا به سرقت رفتن دستگاه‌هاي قابل حمل خود، از راه دور آنها را قفل كرده و آنها را رديابي و رهگيري نمايند. قابليت قدرتمند و درونساز ضدسرقت موجود در راهكار موبايل سكيوريتي كوييك هيل، به كاربر اجازه مي‌دهد تا گوشي خود را از راه دور قفل كرده و استفاده ناخواسته از آن را غيرممكن سازد. راه‌حل‌هاي كارآمد كه از اطلاعات شخصي شما محافظت و بازيابي مي‌كنند به صورت كاملاً ساده و آسان براي استفاده در محصولاتمان قرار داده شده‌اند."

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. درود دوست عزیز

    ممنون از انرژی بسیار مثبت شما

    موفق و پیروز باشید

  2. سلام ممنون از حضورتون…

    وممنون از دعوتتون به وب بسیار پر محتوا ومفیدتون…

    شما لینک شدید…