محصول جدید ایران خودرو

معرفی 3 محصول جدید ایران خودرو که تا پایان سال به بازار عرضه می‌شوند

مدیرعامل جدید ایران خودرو گفت خودروهای پژو 301، پژو 207 با سقف شیشه‌ای و دنا پلاس اتوماتیک سه محصول جدید ایران خودرو هستند که تا پایان سال جاری در این شرکت خودروسازی تولید خواهند شد.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل جدید ایران خودرو عنوان کرد با هیچ یک از شرکت قطعه‌سازی داخلی عقد اخوت نداریم، از این رو خط قرمز همکاری ما با قطعه‌سازان این است که علاوه بر بالا بودن کیفیت قطعات، باید آنها را به موقع با هزینه‌های مناسب به دستمان برسانند. وی با اشاره به اینکه باید در صنعت خودرو اتحاد و همدلی ایجاد شود، افزود برای تحقق اهداف و برنامه‌های تولید می‌بایست میان قطعه‌سازان و خودروسازان هماهنگی مناسبی شکل بگیرد. مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد:

باید با هم عهد ببندیم. تخریب قطعه‌ساز علیه قطعه‌ساز، خودروساز و انجمن‌ها و بالعکس ممنوع. همه با وحدت کلمه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید قدم برداشته و مشکلات درون خانواده را با یکدیگر برطرف خواهیم کرد و احترام متقابل به حقوق یکدیگر به ویژه حقوق مصرف‌کننده را در اولویت قرار خواهیم داد. همچنین می‌بایست پرداخت‌ها طبق رویکردی سیستماتیک صورت پذیرد. کمیته‌های تخصصی طبق شاخص‌های ارزیابی، بر عملکرد قطعه‌سازان نظارت خواهند کرد تا پرداخت‌ها بر اساس آن انجام شود.

تیراژ روزانه ایران خودرو به 2 هزار دستگاه می‌رسد

فرشاد مقیمی در ادامه افزود برنامه تولید سال جاری ایران خودرو مشخص است و بر اساس تعداد شماره تعیین شده میزان نیازمندی‌ها نیز تامین خواهد شد تا با همکاری تامین‌کنندگان بتوانیم ظرف مدت کمتر از 2 ماه آینده به تیراژ تولید روزانه حداقل 2 هزار خودرو دستگاه خودرو برسیم. وی اظهار کرد قصد داریم خودروها را به موقع تولید و به مشتریان تحویل دهیم. وی افزود با همکاری میان خودروسازان و قطعه سازان بدون شک میزان رضایت‌مندی مردم و مشتریان افزایش پیدا می‌کند و همچنین از انباشت سرمایه در پارکینگ‌های قطعه‌ساز و خودروساز جلوگیری می‌شود. فرشاد مقیمی تاکید کرد اگر از سازندگان به خوبی پشتیبانی شود طبق برنامه زمان‌بندی مشخص شده تمامی خودروهای کف پارکینگ تکمیل خواهد شد.

جزئیات 3 محصول جدید ایران خودرو

مدیرعامل جدید ایران خودرو در پایان اضافه کرد خودروهای پژو 301، پژو 207 با سقف شیشه‌ای و دنا پلاس اتوماتیک سه محصول جدید ایران خودرو محسوب می‌شوند که تا پایان سال در این شرکت خودروسازی تولید خواهند شد. مقیمی همچنین خاطرنشان کرد حوزه‌های فنی و مهندسی و طراحی محصولات جدید ایران خودرو نسبت به گذشته فعال‌تر خواهند شد و برنامه ما این است که بتوانیم تا پایان سال چند محصول جدید را رونمایی کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام میگن یکه زارع قیمتهارو الکی برده بود بالا گرفتنش الان چرا قیمت لگنهای و نمیارن پایین ایناییم که میگن همش دروغه چهل ساله که هنوز نتونستن یه ماشین بومی بسازند البته اگر دست جوانان انقلابی و با سواد میدادن تا الان خیلی پیشرفت میکردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. الان میگن تا پایان سال سال که تموم شه میگن یک ماه دیگه و…من که فکر نکنم تا دوسال دیگه تک بازار بیاد