ساعت های هوشمند جدید مایکل کورس

ساعت های هوشمند جدید مایکل کورس تحت سری Access معرفی شد

ساعت های هوشمند جدید مایکل کورس در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. این سه مدل Lexington 2 ،Bradshaw 2 و MKGO نام داشته و جزو زیباترین محصولات قدرت گرفته از WearOS تا امروز محسوب می‌شوند.

مایکل کورس، نام فرد موسس برندی با همین نام و سازنده لوازم جانبی مد است. این برند طی چند سال اخیر، بازار خود را به دنیای ساعت‌ هوشمند گسترش داده است. مایکل کورس در همکاری با فسیل، یکی دیگر از سازندگان ساعت‌های آنالوگ و هوشمند لوکس، محصولات هوشمندش را توسعه می‌دهد. در سال جاری، مایکل کورس سه ساعت هوشمند جدید تحت سری اکسس معرفی کرد. آن‌ها اکسس لکسینگتون 2، اکسس برادشاو 2 و اکسس MKGO نام دارند.

آشنایی با ساعت های هوشمند جدید مایکل کورس

دو مدل اکسس لکسینگتون 2 و اکسس برادشاو 2 را می‌توان نسخه آپدیت شده و هوشمند ساعت‌های آنالوگ این شرکت با همین نام دانست که فروش بسیار خوبی را تجربه کردند. همانند سایر محصولات مایکل کورس، در اینجا نیز طراحی و زیبایی ظاهری حرف اول را می‌زند. البته این موضوع به معنی کم گذاشتن سازنده در بخش سخت افزار و نرم افزار ساعت‌های هوشمند جدید خود نیست.

ساعت های هوشمند جدید مایکل کورس

این دو مدل از سخت افزار Gen 5 شرکت فسیل بهره می‌برند؛ یک اسپیکر داخلی وجود داشته و به لطف توسعه یک حالت افزایش دوام باتری، می‌توان برای چند روز به دور از شارژ دوام آورد. حافظه داخلی 8 گیگابایت بوده و تعدادی اپلیکیشن همچون اسپاتیفای و نون لایت به صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند. در ساعت های هوشمند جدید مایکل کورس اسپیکر یکی از نقاط قوت است.

به لطف وجود میکروفون روی گجت‌ها، می‌توان با فراخوانی دستیار مجازی گوگل، دستورات خود را صادر کرد. طبق انتظار، یک اپلیکیشن موبایل برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس وجود دارد. می‌توان بعد از اتصال گجت به گوشی هوشمند، با استفاده از آن تماس صوتی برقرار کرد.

مدل مایکل کورس Access Lexington 2 در رنگ‌های طلایی، رز گلد و نقره‌ای موجود است. نسخه‌ای دیگر به صورت دو رنگ، از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. برای Access Bradshaw 2 چهار طرح مسی، رز گلد، طلایی و نقره‌ای وجود دارد.

مدل Access MKGO را باید اولین ساعت هوشمند مایکل کورس با تمرکز بر قابلیت‌های مخصوص ورزشکاران دانست. برخلاف دو مدل قبلی، MKGO مبتنی بر سخت افزار Gen 5 فسیل نیست. این موضوع سبب شده ساعت وزن کمتری داشته باشد که برای ورزشکاران فاکتوری بسیار مهم است. گجت با گوگل فیت یکپارچه شده و به کاربر اجازه می‌دهد فعالیت‌های ورزشی خود را به راحتی ردیابی و داده مربوط به آن‌ها را در فضای ابری ذخیره‌سازی کند. بعدها می‌توان از این داده در نرم افزارهای مختلف استفاده و به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا کرد.

ساعت اکسس MKGO همچنین با دستیار صوتی گوگل یکپارچه شده است تا کاربر بتواند به وسیله صدور دستورات صوتی، آهنگ در حال پخش را عوض کرده و ساعت هشدار را تعیین کند، بدون این که اجباری برای پایین گرفتن سر و زل زدن به مچ دست وجود داشته باشد.

ساعت مجهز به ان اف سی بوده و از گوگل پی پشتیبانی می‌کند. در نتیجه بعد از خرید می‌توانید در پایانه‌های پشتیبانی‌کننده از سرویس پرداخت موبایلی گوگل، هزینه را با استفاده از ساعت هوشمند خود بپردازید. به لطف وجود اپلیکشن Dials می‌توان ظاهر رابط کاربری ساعت را به شکل دلخواه سفارشی‌سازی کرد.

خرید دو مدل Access Lexington 2 و Access MKGO به قیمت 350 دلار و 295 دلار به ترتیب، هم‌اکنون از فروشگاه Michael Kors امکان‌پذیر است. فروش Access Bradshaw 2 از ماه آینده به قیمت 350 دلار آغاز خواهد شد.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید