نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ

نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ شما را به دنیای ابرقهرمان‌های مارول می‌برد

Marvel Dimension of Heroes نام اپلیکیشن مخصوص نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ است. با خرید این هدست واقعیت افزوده، بعد از سفر به دنیای مارول، در قالب یکی از ابرقهرمان‌های آن به مبارزه با نیروهای خبیث می‌پردازید.

نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ که در ابتدای سال جاری اسناد مربوط به آن در FCC فاش شده بود، طی نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. پیش از این می‌توانستید با هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ با کاراکترهای خبیث جنگ ستارگان مبارزه کنید. به وسیله خرید کیت جدید به دنیای ابرقهرمان‌های شرکت مارول سفر کرده و قادر خواهید بود با نیروهای خبیثی که این ابرقهرمان‌ها با آن‌ها مبارزه کرده‌اند، نزاع کنید. شما در نقش یکی از چند ابرقهرمان کمپانی مارول خواهید بود.

وزن هدست لنوو میراژ حدود 450 گرم بوده و یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی درونش وجود دارد. با یک مرتبه شارژ کامل باتری، می‌توان برای پنج ساعت به صورت متوالی از هدست استفاده کرد. روی گجت یک سری دکمه فیزیکی به منظور انتخاب حالت‌های مختلف و ورود به منوی اصلی دیده می‌شود. گفتی است دستگاه از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ شده و کنترلرهای آن از باتری‌های قلمی (AA) استفاده می‌کنند. دوام باتری کنترلرها پیش از نیاز به تعویض یا شارژ مجدد آن‌ها 8 ساعت است.

نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ

هر کنترل دارای یک دسته آنالوگ، دکمه پاور و دو کلید دیگر است. آن‌ها از طریق اتصال بلوتوث 4.2 به هدست متصل می‌شوند. یک نور ردیاب، وظیفه یکپارچه نگه داشتن کل مجموعه را بر عهده دارد. این چراغ نیز از باتری قلمی تغذیه می‌کند. دوام باتری قلمی داخل آن 20 ساعت خواهد بود.

شخصیت‌های نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ

نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ همانند نسخه‌های قبلی از گوشی های هوشمند اندرویدی و آی او اسی پشتیبانی می‌کند. کیت جدید، همانند نسخه جنگ ستارگان، در قالب یک اپلیکیشن قابل دریافت و نصب است. کاربر می‌تواند در نقش کاپیتان آمریکا، ثور، دکتر استرنج، کاپیتان مارول و بلک پنتر مبارزه کند.

نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ

هر یک از کاراکترها، دارای سبک مبارزه متفاوتی است. از طرفی حالت‌های بازی و مبارزه متعددی در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه، در Survival Mode، هدف دوام آوردن در مقابل حمله گروهی از دشمنان است. هر چه برای مدت زمان بیشتری در مقابل آن‌ها مقاومت نشان بدهید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد.

هم‌اکنون، از طریق فروشگاه آمازون و وب سایت شرکت لنوو، نسخه اونجرز هدست لنوو میراژ به قیمت 249 دلار قابل خریداری است. کاربران دارای گوشی های هوشمند پشتیبانی شده توسط این هدست کافی است از فروشگاه گوگل پلی، نرم افزار Marvel Dimension of Heroes را دانلود و نصب کنند. گفتنی است برای اپلیکیشن The Star Wars: Jedi Challenges آپدیت جدیدی ارائه شده است.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. الان کمتر کسی از هدست استفاده میکنه

  2. واو خیلی خوبه خیلی خوشم میاد قیمتش خوبه

  3. یعنی واسه انجامدفقط یک بازی باید هدست بخریم یا کاربرد دیگه ای هم داره؟