کالکشن جدید پلی استیشن

از کالکشن جدید پلی استیشن با نام Only On PlayStation رونمایی شد + گالری تصاویر

اگر به جمع‌آوری کالکشن های گیمینگ علاقه دارید و بازی‌های دلخواهتان را به صورت فیزیکی تهیه می‌کنید، احتمالا عاشق کالکشن جدید پلی استیشن خواهید شد!

در این کالکشن که با نام Only On PlayStation (فقط در پلی استیشن) منتشر شده، برخی از مهمترین بازی های انحصاری سونی مشاهده می‌شود. تمام بازی های موجود در این کالکشن، دارای باکس آرت ها و کاورهایی جدید و فوق‌العاده زیبای هستند. اگر عاشق بازی های انحصاری پلی استیشن و همینطور طراحی های مینیمال هستید، احتمالا از نگاه کردن به این باکس‌آرت‌ها هرگز سیر نخواهید شد!

بازی های موجود در کالکشن جدید پلی استیشن

همانطور که گفته شد در این کالکشن، برخی از مهمترین و جذاب‌ترین بازی های انحصاری پلی استیشن قرار داده شده است. این بازی‌ها درحال حاضر عبارتند از: بلادبورن (Bloodborne)؛ گاد آو فار (God of War) یا همان خدای جنگ؛ نسخه کامپلیت ادیشن بازی Horizon Zero Dawn؛ آنچارتد 4 (Uncharted 4: A Thief’s End)؛ وایپ آوت (Wipeout: Omega Collection)؛ د لست گاردین (The Last Guardian)؛ اسپایدرمن (Marvel’s Spider-Man)؛ رچت اند کلانک (Ratchet and Clank)؛ شدو آو د کلاسس (Shadow of the Colossus)؛ و درنهایت هم نسخه ریمستر شده بازی The Last of Us. برخی از این بازی‌ها، نه تنها بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 هستند، بلکه بدون شک می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین بازی های تاریخ هم یاد کرد!

برای دستیابی به باکس آرت های جدید این بازی‌ها هم واضح است که بسته به نظر خودتان، می‌توانید کل کالکشن را به صورت یکجا و یا نسخه فیزیکی هر بازی را به صورت جداگانه از فروشگاه‌ها تهیه کنید. این موضوع به این معنی است که اگر هم‌اکنون هرکدام از این بازی‌ها را دارید، مجبور هستید صرفا برای یک باکس آرت جدید، دوباره خود بازی را نیز خریداری کنید!

طبق اعلام سایت رسمی پلی استیشن، این باکس آرت های جدید، انحصاری بازار بریتانیا هستند و اینکه آیا در بازارهای دیگر هم منتشر می‌شوند یا خیر، چیزی است که هنوز مشخص نشده است. اما به هرحال اگر یک کلکسیونر حرفه‌ای هستید، احتمالا می‌دانید که اگر پول کافی داشته باشید، دستیابی به نسخه‌هایی از بازی‌ها که انحصاری بازارهای کشورهای مختلف هستند، خیلی هم کار سختی نیست! درواقع مشکل اصلی در این زمینه، داشتن پول کافی است و نه انحصاری بودن بازار!

به این نکته هم توجه کنید که ممکن است در آینده، بازی های انحصاری دیگری هم به کالکشن Only On PlayStation اضافه شوند.

در ادامه می‌توانید باکس آرت های بسیار زیبا و خاص کالکشن جدید پلی استیشن را نیز تماشا کنید. اگر عاشق طراحی های مینیمال هستید، احتمالا به هرکدام از این باکس آرت‌ها، برای دقایقی طولانی خیره خواهید شد! برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، کافی است روی آن‌ها کلیک کنید.