لنوو اسمارت دیسپلی 7

لنوو اسمارت دیسپلی 7 ؛ نمایشگر هوشمند Lenovo در ایفا 2019 (گجت تی وی)

لنوو اسمارت دیسپلی 7 (Lenovo Smart Display 7) یک نمایشگر هوشمند 7 اینچی است که در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شده و در این ویدیو می‌توانید با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

کمپانی لنوو در نمایشگاه ایفا 2019 برلین از جدیدترین نمایشگر هوشمند خود با نام SmartDisplay 7 رونمایی کرد. لنوو اسمارت دیسپلی 7 یک نمایشگر هوشمند و لمسی 7 اینچی است که از دستیار گوگل یعنی Google Assistant برای کنترل لوازم خانگی هوشمند، اتصال به اینترنت، تماشای ویدیوهای یوتیوب و پاسخ به برخی سوال‌ها پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر هوشمند برای رقابت با محصولاتی مانند هوم هاب گوگل معرفی شده و البته با قیمت 129 دلار، از نمایشگر هوشمند گوگل ارزان‌تر است.

لنوو اسمارت دیسپلی 7 یک اسپیکر بزرگ هم در زیر خود جای داده که باعث می‌شود نمایش محتواها درون آن لذت‌بخش‌تر باشد. یک دوربین نیز در بالای نمایشگر جای گرفته که با استفاده از آن می‌توانید تماس‌های تصویری برقرار کنید. نمایشگر هوشمند جدید لنوو از ماه آینده در بازار عرضه می‌شود و باید دید آیا می‌تواند با رقبایی چون نمایشگر هوشمند گوگل رقابت کند یا خیر. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه این نمایشگر هوشمند را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی بررسی اولیه نمایشگر لنوو اسمارت دیسپلی 7

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خرید نمایشگر کار دشواریه این نمایشگر نیازی به فکر کردن برای خرید نداره و کاملا عالیه

  2. نمایشگری فوق العاده ای داره