ایربادز کاملا بیسیم آدیو تکنیکا

رونمایی از دو مدل ایربادز کاملا بیسیم آدیو تکنیکا (Audio-Technica) در ایفا ۲۰۱۹

کمپانی Audio-Technica ایربادهای وایرلس CKS5TW و CK3TW را با امکانات قابل توجه و قیمت مناسب معرفی کرد. این دو ایربادز کاملا بیسیم آدیو تکنیکا می‌توانند رقبایی برای اپل ایرپادز باشند.

از بین دو مدل جدید، ATH-CK3TW پایین رده‌تر محسوب می‌شود و با برچسب قیمت 99 دلاری، مجموعه‌ای از قابلیت‌ها را با هزینه‌ای معقول به خریداران ارائه می‌کند. این ایربادز کاملا بیسیم آدیو تکنیکا دارای درایورهای 5.8 میلی‌متری، سرگوشی‌های ضد نویز، کنترلرهای لمسی برای هر دو گوش و میکروفون داخلی است که امکان مکالمه تلفنی و ارتباط برقرار کردن با گوگل اسیستنت یا Siri را به کاربران می‌دهد.

هر دو ایربادز کاملا بیسیم آدیو تکنیکا مقاوم به آب (IPX2) هستند

شارژ باتری ایربادهای CK3TW تا 6 ساعت دوام خواهد داشت؛ اما 24 ساعت دیگر هم از کیس شارژ آن‌ها به این زمان اضافه خواهد شد.

این مدل از بلوتوث 5 و تکنولوژی TrueWireless Stereo Plus کوالکام پشتیبانی می‌کند و در همین ماه سپتامبر با رنگ‌بندی آبی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

ایربادز کاملا بیسیم آدیو تکنیکا

اما دیگر ایربادز بی سیم آدیو تکنیکا که در ایفا 2019 به نمایش درآمده، دارای قیمت بالاتر و امکانات بیشتری است. مدل ATH-CKS5TW با برچسب قیمت 150 دلاری، درایورهای 10 میلی‌متری و دیافراگم دولایه‌ دارد.

کمپانی سازنده برای این مدل، پوشش‌دهی کامل طیف صوتی (صدای بسیار زیر تا خیلی بم) را وعده داده است. سرگوشی‌ها نیز طوری طراحی شده‌اند که علاوه بر حذف نویز و داشتن پایداری لازم، راحت هم باشند.

پشتیبانی از نسخه 5 بلوتوث، AAC ، aptX و SBC جزو ویژگی‌های ایرباد وایرلس CKS5TW به شمار می‌رود و عمر باتری 15 ساعته دارد. البته تا 30 ساعت دیگر هم از کیس شارژ خود انرژی می‌گیرد؛ پس در مجموع می‌توانید تا 45 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد، موسیقی پخش کنید. این گجت با رنگ‌بندی خاکی، مشکی و آبی در ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد.

ایربادز کاملا بیسیم آدیو تکنیکا

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*