هواوی میت 30

تیزر جدیدی از هواوی میت 30 پیش از معرفی رسمی منتشر شد

گوشی‌های خانواده هواوی میت 30 (Huawei Mate 30) به زودی معرفی خواهند شد و به همین خاطر هواوی تیزری از پرچمداران جدیدش منتشر کرده تا دوست‌داران این برند بیشتر با برخی از ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوند.

هواوی تیزی از گوشی میت 30 در آستانه رونمایی رسمی منتشر کرد. این تیزر به ما یک دوربین دایره‌ای شکل را نشان می‌دهد که تایید کننده پوستری است که هفته‌ی گذشته به بیرون درز پیدا کرد و به حضور چهار دوربین در یک ماژول گرد همراه با یک برآمدگی بزرگ روی قاب پشتی گوشی های سری میت 30 اشاره داشت که خیلی زود اعلام شد این برآمدگی بزرگ مربوط به قاب هوشمندی است که روی موبایل قرار گرفته و هواوی آن را همراه با گوشی عرضه خواهد کرد. این قاب جدید به گوشی‌های این خانواده محدود نمی‌شوند٬ بلکه برای دیگر محصولات هواوی و آنر نیز به زودی روانه بازار خواهد شد.

هواوی میت 30

سنسور اصلی دوربین‌های هواوی میت 30 و میت 30 پرو، 40 مگاپیکسلی بوده و توسط Leica توسعه پیدا کرده‌اند. پرچمداران جدید هواوی از پردازنده کایرین 990 بهره می‌برند و ویژگی‌های قابل توجه‌ای همچون خمیدگی صفحه نمایش، شارژر بیسیم جدید 25 واتی، سه دوربین در بریدگی بالای نمایشگر و مادون قرمز را در این گجت ها شاهد خواهیم بود.

تیزر رسمی هواوی میت 30

طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری مبنی‌بر عدم دسترسی گوشی‌های جدید هواوی به برنامه‌های گوگل وجود داشت که بالاخره این گوشی‌ساز چینی تایید کرد Huawei Mate 30 و Huawei Mate 30 Pro از خدمات و برنامه های گوگل همچون گوگل پلی، گوگل مپ، یوتیوب و… محروم می‌مانند.

این اتفاق را می‌توان ضربه کشنده‌ای برای برند هواوی دانست؛ زیرا اندروید یک اکوسیستم پویا و یک پارچه است که بدون برنامه‌های رسمی اندروید ناقص به نظر می‌رسد. هرچند موبایل‌های هواوی می‌توانند از برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنند، اما متقاعد کردن کاربران برای استفاده از جایگزینی برای گوگل پلی و گوگل مپ بسیار سخت است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی توی فروش تاثیر داره خدمات گوگل روش نباشه به خصوص بیرون از خود چین