گوشی بلو بولد ان 1

گوشی بلو بولد ان 1 با امکانات مناسب و قیمت 200 دلار معرفی شد

گوشی بلو بولد ان 1 (Blu Bold N1) با وجود داشتن نمایشگر بزرگ، تراشه میان رده و حسگر اثر انگشت داخلی؛ فعلا با پرداخت 200 دلار قابل خریداری است. البته قیمت واقعی بلو بولد ان ۱ بیشتر از این‌هاست.

کمپانی Blu که در میامی مستقر است، با تولید موبایل های ارزان‌قیمت شناخته می‌شود. اما مدل N1 اولین محصول از سری پریمیوم Bold است. ظاهرا بلو قصد دارد هر سال دو دستگاه را از این سری تازه روانه بازار کند. گوشی بلو بولد ان 1 از سخت افزار میان رده بهره می‌برد و به‌روزرسانی نرم افزاری آن، تضمین شده است.

گوشی بلو بولد ان 1

امکانات و مشخصات بلو بولد N1

این گوشی هوشمند دارای پنل 6.4 اینچی آمولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. نمایشگر با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و ناچ یا حفره‌ای روی آن وجود ندارد. حاصل این طراحی، نسبت 92 درصدی نمایشگر به بدنه‌ی دستگاه بوده است.

گوشی بلو بولد ان 1 که از تراشه هشت هسته‌ای هلیو پی 70 مدیاتک قدرت می‌گیرد، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد. البته کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت microSD افزایش دهند.

اجزای دوربین دوگانه را در پنل پشتی گوشی، یک لنز 16 مگاپیکسلی f/1.8 با سنسور IMX499 سونی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. فلاش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند. توانایی زوم دیجیتال 30 برابر، حالت پیشرفته عکاسی در شب و فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه، از ویژگی‌های این مجموعه دوربین به شمار می‌روند.

اما دوربین پاپ آپ سلفی، دارای سنسور 13 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.0 است. همچنین یک حالت واید دارد که برای گرفتن عکس‌های سلفی بهتر، به کار می‌آید.

گوشی بلو بولد ان 1

بلو Bold N1 از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و نه تنها از شارژ سریع 18 وات؛ بلکه از شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کند. امکانات ارتباطی دستگاه شامل درگاه USB-C، وای‌فای و بلوتوث می‌شود. سیستم عامل پیش ‎فرض آن هم اندروید 9 پای است که در آینده، به اندروید 10 آپدیت خواهد شد.

قیمت گوشی بلو بولد ان 1

نسخه آنلاک شده‌ی این محصول در آمازون، با قیمت 250 دلار به فروش می‌رسد؛ ولی خرید از وب‌سایت کمپانی سازنده، برای مدت محدودی تخفیف 50 دلاری دارد. بلو بولد N1 در رنگ مشکی قابل خریداری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*