بی ام و کانپست 4

بی ام و کانپست 4 در نمایشگاه فرانکفورت چشم‌ها را به خود خیره کرد

بی ام و کانپست 4 به عنوان پیش‌نمایشی از مدل‌های M3 و M4 بی ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این مدل مفهومی آشنا می‌شویم.

غول خودروسازی آلمانی یعنی بی ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 از کانسپت 4 خود پرده برداشت که توانست چشم‌ها را به خود خیره کند. این کانسپت حاکی از آن است که طراحی نسل جدید سری 4 بی ام و نسبت به نسل‌های قبل بسیار متفاوت خواهد بود. در بخش‌های جلویی این کانسپت شاهد یک جلوپنجره کلیوی شکل هستیم که ابعاد آن به شکل عجیبی بسیار بزرگ است. این طراحی ما را به یاد کریس بنگل می‌اندازد که طی سال‌های اخیر با طرح‌های عجیب خود حواشی زیادی را به وجود آورده بود.

مشخصات بی ام و کانپست 4

بی ام و کانپست 4

در خصوص جلوپنجره این خودرو انتقادهای زیادی صورت گرفته است، در همین رابطه بی ام و در بیانه‌ای اعلام کرد جلوپنجره عمودی بی ام و کانسپت 4 با ابعاد نمای جلو هماهنگی بسیار خوبی دارد و در طراحی آن به مدل‌های کلاسیک 328 و 3.0 CSi نیز توجه شده است. بی ام و در ادامه توضیحات خود اعلام کرد همواره جلو پنجره کلیوی شکل جزو قابلیت‌های کلیدی خودروهای بی ام و محسوب می‌شود. بی ام و کانسپت 4 بیانگر اعتمادبه‌نفس و کاراکتر کلاسیکی این خودرو است. همچنین این کانسپت پیش‌نمایشی از خانواده سری 4 جدید بی ام و نیز به شمار می‌رود.

بی ام و کانپست 4

فارغ از طراحی جلوپنجره بزرگ این خودرو، در نمای جلویی شاهد چراغ‌های باریک و جذاب لیزری در کنار ورودی‌های هوای بزرگ هستیم. در پروفایل جانبی نیز طراحی جذابی دیده می‌شود که از بخش‌های مهم این قسمت می‌توان به آینه‌های نازک با طراحی متفاوت اشاره کرد که قسمتی از این آینه‌ها از تریم آلومینیومی بهره می‌برند. همچنین در پروفایل جانبی رینگ‌های 21 اینچی با طرح 5 پره خودنمایی می‌کنند.

بی ام و کانپست 4

در نمای عقب بی ام و کانسپت نیز چراغ‌های LED شناور، خروجی‌های اگزوز چهار ضلعی و کرومی در کنار سپر گوشه‌دار با دیفیوزر مشکی براق دیده می‌شوند. تاکنون جزئیات فنی این خودرو اعلام نشده است، اما این کانسپت پیش‌نمایشی از طراحی ظاهری سری 4 جدید بی ام و محسوب می‌شود، از این رو مدل‌های M3 و M4 از موتور 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو بهره می‌برند و X3 M و X4 M نیز از قدرت 473 اسب بخار برخوردار خواهند بود که این موتور در مدل‌های کامپتیشن دارای قدرتی حدود 503 اسب بخار خواهد بود.

تصاویر بی ام و کانپست 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. جای خالی سلطان(پراید) تو نمایشگاه احساس میشه ب ام وه چیه بابا

  2. زبانم از توصیفش قاصره🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘

  3. طراحیش خارقالعادس😍😍🥰🥰🥰

  4. ماشالله بی ام و👌