هواوی میت 30 پرو

فهرست کاملی از مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو به بیرون درز کرد

یک هفته مانده به معرفی خانواده هواوی میت 30 (Huawei Mate 30)، افشاگر سرشناس چینی لیستی از مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو را به اشتراک گذاشته که در تناسب با گمانه‌زنی‌ها و اطلاعات لو رفته‌ی قبلی است.

طبق فهرست منتشر شده از مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو توسط Teme؛ صفحه نمایش آمولد دستگاه دارای سایز 6.6 یا 6.8 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود. نام تراشه کایرین 990 را هم می‌بینیم که با حافظه رم 8 گیگابایتی همراهی می‌شود. البته انتظار می‌رود نسخه‌ای از این پرچمدار با 12 گیگابایت رم هم وجود داشته باشد.

در مورد باتری هواوی میت 30 پرو، به پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات و ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره شده است که 300mAh از باتری هواوی میت 20 پرو بیشتر است. این افشاگری، از سیستم تشخیص چهره‌ی ارتقا یافته‌ای نیز خبر می‌دهد. ظاهرا سنسورهای دستگاه، می‌توانند ضربان قلب و تنفس کاربر را اندازه‌گیری کنند. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم، کارایی دوچندانی خواهد داشت.

اما از دوربین چهارگانه هواوی میت 30 پرو نباید بگذریم که گفته می‌شود مجهز به سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی سونی است. یک سنسور 40 مگاپیکسلی دیگر و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو آن را همراهی می‌کنند. این مجموعه، با یک سنسور ToF تکمیل می‌شود که در بهبود افکت‌های عمقی نقش دارد.

مراسم رونمایی از هواوی میت 30 و میت 30 پرو، روز بیست و پنجم شهریور (19 سپتامبر) در مونیخ برگزار خواهد شد. البته بدون لایسنس اندروید، کمپانی چینی باید از خریداران بخواهد که اپلیکیشن های گوگل را خودشان روی دستگاه نصب کنند.

فهرست مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو

مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو