گوشی اوپو رینو Ace

گوشی اوپو رینو Ace به فناوری شارژ 65 وات مجهز است

گوشی اوپو رینو Ace که دو روز پیش معرفی شد٬ به فناوری شارژ‌ سریع 65 وات مجهز خواهد بود. اوپو رینو ایس یک گوشی پرچمدار خوش قیمت برای بازار است.

کمپانی اوپو چند روز پیش رسما از دومین نسل گوشی‌های خانواده رینو با نام رینو 2 پرده برداری کرد. این شرکت سپس یک گوشی ویژه‌ی دیگر به نام اوپو رینو ایس را نیز معرفی کرد. حال یکی از مدیران شرکت اوپو در صفحه شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو پستی را منتشر کرده که در آن به تجهیز گوشی اوپو رینو Ace به فناوری شارژ‌ سریع 65 وات Super VOOC اشاره کرده است.

در این پست همچنین به حضور یک نمایشگر 90 هرتزی نیز اشاره شده است که می‌تواند از آن٬ گجتی جذاب برای گیمرها بسازد. در واقع این دیوایس٬ دومین پرچمدار خانواده رینو پس از عرضه‌ی گوشی رینو 10 ایکس زوم چند ماه پیش است. آن دیوایس نیز به یک نمایشگر با وضوح و نرخ رفرش بالا و همچنین فناوری شارژ سریع مجهز بود.

گوشی اوپو رینو Ace سریع‌تر از فایند ایکس شارژ می‌شود

حضور چنین فناوری شارژی در گوشی اوپو رینو ایس می‌تواند رقابت بین گوشی‌های چینی بازار را جذاب کند. در همین حال دیگر گوشی کمپانی اوپو به نام Find X به فناوری شارژ سریع 50 وات Super VOOC مجهز است. باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند در عرض 35 دقیقه به شارژ کامل برسد. در حال حاضر فناوری شارژ Super VOOC می‌تواند سریع‌ترین شارژ‌ ممکن در بازار را ارائه کند.