ساعت هوشمند لنوو Carme

ساعت هوشمند لنوو Carme با نمایشگر رنگی و تاییدیه IP68 معرفی شد

ساعت هوشمند لنوو Carme با یک نمایشگر رنگی٬ تاییدیه IP68 و بند پلاستیکی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت این گجت پوشیدنی بیشتر آشنا شوید.

برند چینی لنوو از دو گوشی هوشمند جدید به نام‌های A6 Note و K10 Note پرده برداری کرد. حال٬ امروز این شرکت از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرده است. نام این ساعت هوشمند٬ لنوو Carme است. این گجت پوشیدنی به یک نمایشگر 1.3 اینچی مربعی شکل لمسی با طراحی 2.5D خمیده مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد آسوده‌تر از زوایای مختلف محتوای روی صفحه را مشاهده کنند.

ساعت هوشمند لنوو Carme

این ساعت می‌تواند اعلانیه‌های دریافت پیام‌های متنی و تماس‌ها را به نمایش بگذارد و از قابلیت‌های تناسب اندام نظیر گام‌شمار٬ نمایشگر ضربان قلب و کیفیت خواب بهره می‌برد. آن همچنین می‌تواند از فعالیت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و با یک یادآور همراه است. جدا از این٬ ساعت هوشمند جدید لنوو از قابلیت‌هایی همچون پیش‌بینی آب و هوا٬ استاپ واچ و زنگ هشدار بهره می‌برد و همچنین می‌توانید با استفاده از آن٬ گوشی هوشمند گم کرده‌ی خودتان را پیدا کنید.

ساعت هوشمند لنوو Carme

ساعت لنوو دارای تاییدیه IP68 است٬ این بدان معناست که می‌توانید حتی در هنگام شنا کردن نیز از آن استفاده کنید. آن به لطف بلوتوث 4.2 به گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها متصل می‌شود و یک باتری 200 میلی‌آمپر ساعتی نیز در زیر قاب دیوایس قرار دارد که به ادعای لنوو می‌تواند با هر بار شارژ 7 روز دوام بیاورد.

قیمت ساعت هوشمند لنوو Carme

لنوو می‌گوید این دیوایس با یک بند پلاستیکی و در دو رنگ آبی و سبز عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز 50 دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی مزخرف و گنده اصلا بدرد نمیخوره

  2. درمورد شرکت لنوو زیاد نشنیدم ولی ساعتش خیلی خوشگله