نمایشگر سینمایی Crystal سونی

نمایشگر سینمایی Crystal سونی با پشتیبانی از وضوح 16K رونمایی شد

نمایشگر سینمایی Crystal سونی با پشتیبانی از وضوح 16K و قیمتی تا 5 میلیون دلار معرفی شد! این نمایشگر که از فناوری Crystal LED بهره می‌برد٬ مناسب محیط‌های سینمایی است.

سونی به تازگی از نمایشگر Crystal LED برای محیط‌های سینمایی پرده برداری کرده بود و حالا زمان عرضه‌ی آن به بازار اعلام شده است. این نمایشگر با اندازه‌های مختلفی تا حداکثر عرض 63 فیت (19 متر) و وضح 16K عرضه می‌شود٬ اما اگر میلیونر نیستید٬ قطعا نمی‌توانید صاحب یکی از آن‌ها باشید.

درست همانند نمایشگر Cinema LED سامسونگ٬ نمایشگر سینمایی Crystal سونی نیزاز ماژول‌های میکرو ال ای دی استفاده می‌کند که هر 16×18 اینچ آن دارای وضوح 360×360 پیکسل و سه ال ای دی کوچک است. آنطور که سونی توضیح می‌دهد٬ این فناوری همانند OLED کار می‌کند٬ اما بسیار شفاف‌تر است٬ اجازه‌ی نرخ روشنایی 1000 نیت٬ 10 بیت با مقیاس خاکستری٬ تولید رنگ بسیار دقیق (140 درصد از sRGB) و تماشای ویدیوهای سه بعدی را می‌دهد.

با کنار هم قرار گرفتن ماژول‌ها٬ شما می‌توانید نمایشگری با ابعاد و وضوح مختلف را بسازید. سونی به هر طریقی که بخواهید آن را ارائه می‌کند٬ اما برخی از پیکربندی‌های آن شامل وضوح فول اچ دی با 18 ماژول 2.4 در 1.2 متری٬ وضوح 4K با 72 ماژول 4.8 متری٬ وضوح 8K با 288 ماژول 9.8 در 5.4 متری و وضوح 16K با 576 ماژول 19 در 5.4 متری می‌شود.

رده قیمتی نمایشگر سینمایی Crystal سونی

کنار هم چیدن آن‌ها مانند لِگو است و هر بلوک 10 هزار دلار قیمت خواهد داشت! این بدان معناست که خرید ماژول‌هایی که یک نمایشگر 4K را تشکیل می‌دهند٬ 720 هزار دلار برای شما آب می‌خورد٬ در حالی که قیمت قطعه‌ی 16K آن 5.8 میلیون دلار هزینه به همراه خواهد داشت! غول ژاپنی زمان عرضه‌ی این نمایشگر کریستالی را اعلام نکرده است٬ اما ظاهرا در نمایشگاه CEDIA کلرادو از آن پرده برداری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. علت بالارفتنه رزولیشن ها درتلوزیون ونمایشگرها آینده ی تلوزیونهای بدون عینک یا همان تصاویره هولوگرام بدون عینک هست که مثلا تونالیته ی رنگ سبز در 20 طیف تشکیل میشودمثلابه صورت سبزتیره سبزه روشن سبزه فسفری چمنی فیلی روشن وروشن تر درصفحه باعث میشودوقتی یک سیب سبز را در یک صفحه نمایشگرتخت میبینید حسه این به شمادست میدهدکه سیب سبز به صورت برجسته از صفحه بیرون زده فقط تو کف هستم نسل های بعده پلی استیشن گاد آف وار خیلی خفن خواهدبود وکریتوس ازتلوزیون میادبیرون وسط اتاق باس ها روخفت میکنه

  2. ۱.اصلا مال خونه نیست که شخص بتونه بخردش این مال سالن کنفرانسه
    ۲.باتوجه به سایزش حتما همون ،hd,خودمونم بهمون نمیرسهچ

    ۱۹متره هااات

  3. اوه مای گاد هنگ کردم اصلا جوننن

  4. بهترین تلویزیون ها رو سونی میزنه واقعا. دمش گرم. رو دست 9500G تو پردازش تصویر و Locall diming تلویزیونی وجود نداره تو دنیا و تصویر طبیعی با رنگ های زنده و حیرت آور… واقعا بالا رده های سونی هیولا هستن.

  5. 🙀وای چه کیفیتی داره

  6. تکنولوژی همیشه با سونی هس و طی سال های گذشته هم بیشترین دقت در پنل تلویزیون بکار برده و پیشرفته ترین نمونه هاش مدل Z9G 8K رو رونمایی کرد که چند سروگردن از برندهای کره ای جلوتر هس و تلویزیون اولد هم بهترین رو میزنه. سونی کارش تولید تلویزیون لوکس و آخرسیستم هس و بسیار گرون و فناوری های انحصاری پردازش تصویرش در تلویزیون برگ برنده این شرکت هس.