آلپینا B7 مدل 2020

سوپر سدان آلپینا B7 مدل 2020 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی شد

آلپینا B7 مدل 2020 معرفی شد. این سوپر سدان لوکس بسیار جذاب در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 درخشید. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

در فیس لیفت بی ام و سری 7 از یک جلوپنجره بسیار بزرگ استفاده شده که به همین دلیل ممکن است برخی از مخاطبان ظاهر آلپینا B7 را جذاب ندانند، اما بدون شک آن دسته از مخاطبانی که در نمایشگاه فرانکفورت 2019 از نزدیک شاهد این سوپر سدان بودند، حالا نظر دیگری خواهند داشت. آلپینا برای این خودرو رنگ معروف آبی خود را استفاده کرده است تا در کنار یک ظاهر قوی از ظرافت خاصی نیز برخوردار شود. از تغییرات بدنه این خودرو نسبت به مدل اصلی می‌توان به رینگ‌های منحصربه‌فرد، سپرهای متمایز، نمادهای آلپینا، چهار خروجی اگزوز و اسپویلر عقب سفارشی اشاره کرد.

مشخصات آلپینا B7 مدل 2020

آلپینا B7 مدل 2020

طراحی بی‌نظیر آلپینا به کابین نیز راه پیدا کرده و طراحان با استفاده از عناصر سرامیکی، چرم و دوخت‌های متضاد در کنار صندلی‌های متفاوت، جذابیت خاصی را ایجاد کرده‌اند. آلپینا B7 مدل 2020 از امکاناتی چون تریم چوب یا پیانو بلک، هدآپ دیسپلی تماما رنگی و نورپردازی داخلی بهره می‌برد. در داخل کابین به دلیل شیشه‌های ضخیم‌تری که این خودرو از آن برخوردار شده است، صدای کمتری به گوش سرنشینان خواهد رسید.

آلپینا B7 مدل 2020

این سوپر سدان جذاب از یک موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 608 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن‌متری را تولید کند. قدرت تولید شده توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک که به نرم افزار به‌روز شده‌ای مجهز شده است، به تمامی چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. این خودرو می‌تواند ظرف مدت 3.7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

آلپینا B7 مدل 2020

حداکثر سرعت این خودرو نیز 330 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است که یکی از ویژگی‌های برجسته  آلپینا B7 مدل 2020 محسوب می‌شود. این سوپر سدان یک خودرو پرفورمنس به شمار می‌رود که ترکیبی از راحتی و اشرافیت را ارائه می‌دهد. از این رو این خودرو را می‌توان برای مواردی چون مسافرت‌های طولانی میان کشورها، گشت‌وگذارهای آخر هفته‌ای و جلسه‌های تجاری مناسب دانست.

تصاویر آلپینا بی 7 مدل 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. بابت معرفی ماشین ممنونم خیلی خوشکله ای کاش عکسا با کیفیت بهتری قرار داده میشد

  2. طراحیش عالیه واقعا ای کاش ما هم جای تون پولدار بودیم و سوار اینا میشدیم

  3. عجب ماشین خفنیه طراحی کنسول و داشبوردش تلفیقی از طراحی مدرن وسنتی است

  4. خیلی از شرکت های ماشین ماشیناشون بد کیفته ولی این خیلی خوبه

  5. چه ماشین بدفرمیه خیلی بده اصلا سپرش خیلی بدش کرده

  6. واو داخل ماشین خیلی خوشکله