گوشی ویوو نکس 3 5G

گوشی ویوو نکس 3 5G معرفی شد؛ نمایشگر آبشاری و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس

گوشی موبایل ویوو نکس 3 5G معرفی شد. Vivo NEX 3 به یک نمایشگر آبشاری٬ دوربین سه گانه پشتی و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام مجهز شده است.

سرانجام گوشی ویوو نکس 3 معرفی شد. این دیوایس٬ یک گوشی 5G و نخستین گوشی پرچمدار غیرگیمینگ بازار است که از فناوری نسل جدید ارتباطی بهره می‌برد.

گوشی ویوو نکس 3 5G

سه دوربین روی قاب پشتی گوشی ویوو نکس 3 5G قرار دارد. سنسور اصلی٬ یک سنسور 64 مگاپیکسلی به نام Samsung ISOCELL Bright GW1 است. در کنار یک سنسور عریض 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو نیز قرار دارد. نکس ۳ گوشی زیبایی است٬ اما نمایشگر آن می‌تواند مهم‌ترین رکن در زیباییش لقب گیرد. این شرکت نام نمایشگر گوشی جدید خودش را Waterfall FullView Display گذاشته است. آن یک پنل سوپر آمولد با اندازه‌ی 6.89 اینچ و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی فوق‌العاده‌ی 99.6 درصدی است که از دو طرف خمیده بوده و زاویه‌ی 90 درجه را تشکیل می‌دهند. جدا از نمایشگر متفاوت٬ در این گوشی خبری از کلیدهای فیزیکی هم نیست. سازنده از ی فناوری به نام Touch Sense استفاده کرده که می‌تواند لمس واقعی دکمه‌ها را شبیه سازی کرده و با یک موتور ویبره٬ بازخورد فشار دادن یک دکمه را شبیه سازی کند. یک موتور هپتیک به نام X-Axis Haptic در زیر قاب این گوشی استفاده شده است که می‌تواند در بازی‌ها و دیگر صحنه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

گوشی ویوو نکس 3 5G

دوربین سلفی این گوشی همانند ویوو ایکس 27 پرو٬ به صورت پاپ آپ از بالای دیوایس ظاهر می‌شود٬ اما یک سنسور 16 مگاپیکسلی در اینجا استفاده شده است. در اینجا قابلیتی به نام Portrait Master’s Hyper HDR قرار داد که می‌تواند محدوده دینامیکی دقیقی بین چهره‌ی یک کاربر و پس‌زمینه‌ی آن را ارائه کند. دوربین این گوشی همچنین توانایی فعالیت با یک لنز عریض٬ تلسکوپی و ماکرو را نیز دارد.

گوشی ویوو نکس 3 5G

در زیر قاب٬ 8 یا 12 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی قرار دارد. تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس قدرت‌بخش این گوشی است٬ در حالی که یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع 44 وات وظیفه‌ی تامین انرژی دیوایس را بر عهده دارد. این همان فناوری است که کمپانی ویوو همراه گوشی IQOO Pro معرفی کرد.

گوشی ویوو نکس 3 5G

ارزان‌ترین نسخه‌ی این گوشی با 8 گیگ رم٬ 128 گیگ حافظه و فناوری ارتباطی 4G با قیمت 707 دلار عرضه می‌شود. نسخه‌ی 5G آن با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه 810 دلار قیمت دارد و قدرتمندترین نسخه‌ی این گوشی با 12 گیگ رم و همین میزان ظرفیت داخلی با قیمت 877 دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. It is upper and lower margins are then 90 degrees
    As to the ratio of the image to 99.6 you can tell that you did not make a mistake

  2. بالا و پایینش که دارای حاشیه هست بعدم ادجش 90درجه هست
    چطور به نسبت تصویر 99,6رسیده مطمعنید که اشتباه نکردین

  3. گوشی باحالیه خوبه و عالی