سریال ساینفلد

سریال ساینفلد (Seinfeld) در سال 2021 به نت‌فلیکس می‌آید

نت‌فلیکس موفق شده است حق پخش سریال ساینفلد (Seinfeld) را به دست آورد و از ابتدای سال 2021 هر 9 فصل و 180 قسمت این مجموعه کمدی بر روی این سرویس وی او دی قرار خواهند گرفت.

سریال ساینفلد از ابتدای سال 1989 پخش خود را آغاز کرد و رفته رفته توانست به حاکم بی‌چون و چرای سبک سیتکام تبدیل شود و طی دهه 90 میلادی به یکی از محبوب‌ترین و برترین سریال‌ها از نظر مردم و منتقدان تبدیل شد. نت‌فلیکس طی سال‌های اخیر قصد داشته با آوردن مجموعه‌های محبوب تلویزیونی به سرویس خود کاربرانش را از نیاز به هر سرویس وی او دی و حتی شبکه کابلی دیگری برای دیدن سریال‌های محبوبشان بی‌نیاز کند و حالا نوبت به سریال Seinfeld رسیده است.

سریال ساینفلد

با اضافه شدن سرویس‌هایی مانند اپل تی وی پلاس و دیزنی پلاس به جمع رقیبان نت‌فلیکس، این رسانه از پاییز کار دشوارتری برای حفظ مخاطبانش دارد؛ زیرا به عنوان مثال سرویس یک ماهه اپل تقریبا 40% سرویس ماهیانه نت‌فلیکس قیمت دارد، هرچند محتواهای انحصاری که در آن‌ها وجود دارد اصلا قابل مقایسه نیست، اما بازهم ممکن است برخی کاربران به دیزنی + یا اپل تی وی + کوچ کنند.

نت‌فلیکس برنده رقابت برای خرید امتیاز سریال ساینفلد

رسانه‌ها و سرویس‌های دیگری همچون اچ‌بی‌او مکس، هولو (تمدید قرار داد) و… به دنبال خرید امتیاز حق پخش سریال Seinfeld بودند، اما در نهایت امر این نت‌فلیکس بود که توانست سونی را به عنوان توزیع کننده این مجموعه، متقاعد به همکاری کند.

هنوز تا قرار گرفتن ساینفلد در نت‌فلکیس فاصله زیادی داریم (نزدیک به 14 ماه!) اما این خبر که شما می‌توانید تمامی 180 قسمت این مجموع را در کیفیت‌های مختلف بر روی نت‌فلیکس تماشا کنید برای دوست‌داران سریال‌های طنز خبری خوشحال کننده است. بسیاری از منتقدان، خصوصا آن‌ها که اکنون در دهه ششم از زندگی خود هستند، Seinfeld را بهترین سیتکام تاریخ می‌دانند. مسئله‌ای که با در نظر گرفتن افتخارات سریال چندان غیرمنطقی نیست. قسمت مسابقه (The Contest) از این مجموعه توسط مجله TV Guide «بهترین قسمت در تاریخ تلویزیون» لقب گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بنظر خیلی مسخره میاد فیلمش

  2. ممنون بابت مقاله خیلی خوبتون این واسه خارجیا مهمه کع قانون کپی رایت دارن ما بره نتفیلیکس یا نره رایگان دانلود میکنیم😂😂😂😂

  3. درسته یکی از شاخ های سبک سیتکام بوده ولی بازم به هر خال اخراش کسل کننده بوده

  4. اها ببخشید الان متوجه شدم یعنی سریاله قدیمیه و الان اجازه پخشش رو نتفلکس گرفته

    اوکی

    ولی بازم 180قسمت واسه یه سریال کمدی خیلیه اونم بخواد تو اوج باشه و کسل کننده و تکراری نشه

  5. چخبره 180قسمت مگه چیه
    اونم کمدی

    کی این همه فیلمنامه رو نوشته

    قول میدم یه فصل پخش میشه بعد ولش میکنن