گوشی های خانواده میت 30 هواوی

تصاویر جدیدی از گوشی های خانواده میت 30 هواوی به بیرون درز پیدا کرد

تصاویر جدیدی از گوشی های خانواده میت 30 هواوی (Huawei Mate 30) به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند بار دیگر نمایشگر آبشاری مدل پرو و دوربین چهارگانه گرد این دو گوشی را تایید کند.

روز گذشته ما رندرهایی از گوشی های خانواده میت 30 هواوی را مشاهده کردیم و حالا تصاویری از دو گوشی اصلی این خانواده در دستان یک کاربر٬ منتشر شده است. در قاب جلویی تفاوت‌هایی بین دو مدل اصلی و پرو وجود دارد. حاشیه‌ی باریکی دور نمایشگر مدل اصلی به چشم می‌خورد٬ در حالی که دو طرف مدل پرو هیچ حاشیه‌ی اضافی وجود ندارد و این بار دیگر نمایشگر آبشاری میت 30 پرو را تایید می‌کند.

گوشی های خانواده میت 30 هواوی

دیگر تفاوت٬ به بریدگی بالای نمایشگر دو دیوایس مربوط می‌شود. بریدگی عریض‌تر مدل پرو٬ می‌تواند نمایانگر حضور یک دوربین ToF با یک سنسور نور در کنار دوریین سلفی اصلی باشد.

گوشی های خانواده میت 30 هواوی

بار دیگر به قاب پشتی باز‌می‌گردیم٬ جایی که تصاویر میت 30 پرو در رنگ‌های مشکی٬ سبز٬ نقره‌ای و صورتی عرضه خواهد شد. هر دو گوشی به دوربین چهارگانه پشتی مجهز هستند که در داخل یک ماژول گرد روی قاب پشتی قرار گرفته است. این سنسورها شامل دو سنسور 40 مگاپیکسلی با یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک ماژول TOF هستند.

گوشی های خانواده میت 30 هواوی

با توجه به آنچه روی جعبه‌ی گوشی‌های جدید هواوی نوشته شده٬ مدل اصلی میت 30 به یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی و مدل پرو به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهند بود که البته هر دو٬ از فناوری شارژ سریع سیمی 40 وات و شارژ بیسیم 27 وات به سرعت شارژ می‌شوند. هر دو دیوایس از تراشه‌ی 7 نانومتری کایرین 990 قدرت می‌گیرند و در راس بخش نرم افزاری آن‌ها٬ رابط کاربری EMUI 10 قرار دارد. متاسفانه این محصولات٬ از سرویس‌های شرکت گوگل پشتیبانی نمی‌کنند.