مدیرعامل جدید رایتل

سازمان تنظیم مقررات انتخاب مدیرعامل جدید رایتل را به رسمیت نمی‌شناسد

اخیرا مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل جدید رایتل انتخاب شد، اما سازمان تنظیم مقررات به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد این انتصاب را به رسمیت نمی‌شناسد.

پس از اینکه اپراتور رایتل اعلام کرد مینا مهرنوش از این پس به عنوان مدیرعامل جدید این اپراتور خواهد بود، سازمان تنظیم و مقررات رادیویی با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد انتصاب مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات ارتباطی رایتل را به رسمیت نمی‌شناسد. در ادامه متن کامل اطلاعیه سازمان تنظیم و مقررات رادیویی را مشاهده می‌کنید:

اطلاعیه رگولاتوری درباره انتصاب مدیرعامل جدید رایتل

متن کامل اطلاعیه سازمان تنظیم و مقررات رادیویی به شرح زیر است:

با توجه به اخبار انتشار یافته در مورد انتصاب مدیرعامل جدید برای شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ذکر موارد زیر ضروری است:

1.‌ طبق پروانه‌های صادر شده از طرف رگولاتوری، مصوبه‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای کلیه دارندگان پروانه لازم‌الاجراست و این موضوع در پروانه رایتل نیز با صراحت قید شده است.

2. مصوبه الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای مدیران و دارندگان پروانه در حوزه ICT به اپراتور تلفن همراه رایتل ابلاغ و برای اپراتور درباره انتصاب مدیرعامل جدید نیز لازم‌الاجراست.

3. علی‌رغم ادعای انتصاب مدیرعامل جدید از دوم شهریورماه، کلیه مکاتبات اپراتور رایتل با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای شهریور تاکنون با امضای سرپرست این اپراتور انجام شده است.

4. طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، هر نوع انتصاب قبلی در رابطه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره که در روزنامه رسمی ثبت شده باشد مشمول مصوبه اخیر کمیسیون نیست که این موضوع در خصوص مدیرعامل جدید محقق نشده است.

از این رو با توجه به موارد ذکر شده بالا و به دلیل عدم رعایت مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، این انتصاب از نظر رگولاتوری فاقد وجاهت بوده و اقدامات و تصمیمات ایشان مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود. بدیهی است در صورت اصرار شرکت رایتل برای انتصاب ایشان لازم است تا مشخصات و سابقه کاری ایشان برای رگولاتوری ارسال شود تا مراحل بررسی صلاحیت حرفه‌ای ایشان بر اساس مصوبه کمیسیون انجام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*