هواوی واچ جی تی 2

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 با یک باتری قدرتمند معرفی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 (Huawei Watch GT 2) رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی هوشمند جدید هواوی بیشتر آشنا شوید.

درست مانند سامسونگ٬ هواوی نیز پیش از آنکه بخواهد به پلتفرم نرم افزاری خانگی خود کوچ کند٬ از یک ساعت هوشمند مجهز به Android Wear پرده برداری کرد. علیرغم دعوایی که بین هواوی و آمریکا وجود دارد٬ ظاهرا با کمپانی گوگل رابطه‌ای خوبی دارد؛ چرا که ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز خواهد بود.

قابلیت‌ها و مشخصات هواوی واچ جی تی 2

این ساعت هوشمند همانند نسل گذشته‌ی خود٬ در کنار گوشی‌های جدید سری میت٬ هواوی میت 30 و میت 30 پرو معرفی شد. گرچه قرار است چند ماه دیگر روانه‌ی بازار شود. به طور کلی واچ GT 2 شباهت زیادی با نسل پیشین خودش دارد. این به معنای یک طراحی شیشه‌ای سه بعدی است که می‌تواند یک نمایشگر عریض و مناسب را در اختیار کاربر قرار دهد. البته نسخه‌ی 42 میلی‌متری آن شیک‌تر و زیبا‌تر از سایر رقبای موجود در بازار است. یک مرکز تماس 9.4 میلی‌متری همراه با یک فریم فلزی٬ کمک می‌کند تا این دیوایس بسیار زیبا به نظر برسد.

ابعاد مدل بزر‌گ‌تر 46 میلی‌متری بسیار شبیه به نسخه‌ی اصلی واچ جی تی است٬ در حالی که یک نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با وضوح بیشتر 454×454 پیکسلی٬ محدوده رنگی گسترده‌تر و ضخامت کمتر نسبت به دیگر دیوایس‌ها روی آن به کار رفته است.

هواوی واچ جی تی 2

هواوی تبلیغات گسترده‌ای را روی تراشه‌ی Kirin A1 به کار رفته در زیر قاب این ساعت هوشمند انجام داده است. این تراشه یک واحد پردازش بلوتوثی پیشرفته٬ یک واحد پردازش صوتی قدرتمند و یک پردازنده‌ی اپلیکیشن فوق‌العاده کم مصرف را شامل می‌شود و همچنین یک واحد مدیریت قدرت جداگانه در کنار آن‌ها حضور دارد. این پردازنده به جای آنکه وعده‌ی سرعت بسیار زیادی که خارج از نیاز یک گجت پوشیدنی است را بدهد٬ وعده‌ی عمر باتری طولانی‌تر و مصرف انرژی کمتر را می‌دهد.

انتظار می‌رود با مصرف روزانه٬ این ساعت هوشمند بتواند بین یک تا دو هفته شارژ‌ نگه دارد و با استفاده در حالت کلاسیک٬ یک هفته‌ی بیشتر نیز دوام بیاورد. این پیش‌بینی‌های خوشبینانه مبتنی بر استفاده‌ی روزانه‌ی کاربر است٬ بنابراین توجه داشته باشید که این مدت می‌تواند بین 15 الی 30 ساعت باشد. این درحالیست که انتظار می‌رود مدل‌های 42 و 46 میلی‌متری٬ در حالت ردیابی ورزشی٬ بتوانند عملکرد به مراتب بهتری نسبت به رقبای خود در بازار را ارائه کنند و مدت طولانی‌تری از شارژ مجدد بی‌نیاز باشند.

احتمالا خوشحال خواهید شد وقتی بدانید فهرست کاملی از قابلیت‌های بهداشتی٬ سلامت و ردیابی ورزشی را می‌توانیم در این دیوایس ببینیم. آن‌ها می‌توانند شامل نمایشگر نرخ ضربان قلب٬ نمایشگر کیفیت خواب و نظارت کامل روی 190 نوع داده‌ی مختلف از 15 ورزش مختلف (شامل دوندگی و دوچرخه سواری) باشند. هرچند ساعت هواوی واچ جی تی ۲ فاقد نشانگر نوار قلب و تشخیص دهنده‌ی سقوط است٬ اما مجموعه‌ی خاصی از مهارت‌های سلامتی شامل نمایشگر نوسانات قلبی و همچنین فناوری TruRelax برای کمک به کاهش استرس است.

متاسفانه هواوی هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی این گجت پوشیدنی را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدررررررر زیباس کیف کردم