ویوو وی 17 پرو

رونمایی از گوشی ویوو وی 17 پرو با نمایشگر آمولد و دوربین پاپ آپ دوگانه

کمپانی ویوو پس از گوشی زد 1 ایکس، حالا ویوو وی 17 پرو (vivo V17 Pro) را معرفی کرده است؛ موبایلی فوق میان رده با طراحی جذاب که دوربین پاپ آپ دوگانه هم دارد.

نمایشگر سوپر آمولد ویوو وی 17 پرو دارای سایز 6.44 اینچ، وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20 به 9 است؛ چیزی که کمپانی سازنده آن را FullView Display می‌نامد. صفحه نمایش دستگاه از حسگر اثر انگشت هم میزبانی می‌کند. همچنین اثری از ناچ در آن دیده نمی‌شود؛ زیرا دوربین سلفی دوگانه با مکانیسم پاپ آپ از لبه بالایی گوشی بیرون می‌آید.

ویوو وی 17 پرو

این مجموعه دوگانه متشکل از دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 105 درجه است. روی ماژول پاپ آپ، اسپیکر مکالمه و یک فلاش هم موسوم به Softlight وجود دارد که برای ثبت عکس‌های سلفی در محیط کم‌نور، مفید خواهد بود. همچنین باید به قابلیت Night Selfie اشاره کنیم که برای عکاسی بهتر در شب، چندین فریم را با هم ترکیب می‌کند.

مجموعه دوربین ویوو وی 17 پرو در پنل پشتی، چهارگانه و دارای چیدمان عمودی است. اجزای آن را یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی (IMX582 سونی) یک لنز تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی (با بزرگ‌نمایی 2 برابر)، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. دوربین 8 مگاپیکسلی، توانایی ثبت عکس‌های ماکرو از اشیایی در فاصله 2.5 سانتی‌‌متری را نیز دارد.

در زیر بدنه ویوو وی ۱۷ پرو تراشه اسنپدراگون 675 کوالکام تعبیه شده است که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. همچنین یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع Dual-Engine با توان 18 وات پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های نرم افزاری دستگاه باید به Funtouch OS 9.1 (نسخه سفارشی اندروید پای)، قابلیت Multi-Turbo و Game Mode اشاره کنیم.

تاریخ عرضه و قیمت ویوو وی 17 پرو

گوشی جدید ویوو در رنگ‌های مشکی بلوری (Crystal Black) و آسمانی بلوری (Crystal Sky) موجود است. ویوو V17 پرو در هند، با قیمتی معادل 420 دلار و از روز پنجم مهر (27 سپتامبر) به فروش می‌رسد. البته این گجت با کمی تاخیر، وارد سایر بازارها نیز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا خوشگل نیست میتونست طراحی خیلی بهتری داشته باشد