سامانه پیامک

راهنمای خرید سامانه پیامک برای ارسال پیامک اعتبارسنجی (با خط خدماتی)

در این مقاله می‌خواهیم در مورد سیستم ارسال پیامک کدفعال سازی و ثبت نام با شماره موبایل صحبت کنیم. رضایت کاربران از ثبت نام با شماره موبایل باعث شد مدیران وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها از تایید شماره موبایل به وسیله ارسال پیامک کد فعال سازی استقبال کنند و در نتیجه سیستم ارسال پیامک اعتبارسنجی این روزها بسیار فراگیر شده است.

  • عضویت سریع و راحت برای کاربر و بهبود تجربه کاربری در سایت
  • احراز هویت کاربران سایت و ذخیره اطلاعات تماس کاربر
  • برقراری ارتباط با کاربر و حفظ مشتری از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

پیاده‌سازی سیستم وریفای شماره موبایل برای سایت یا اپلیکیشن سخت نیست اما انتخاب بهترین سامانه پیامک برای ارسال کد فعالسازی کمی دشوار است. در هنگام خرید پنل اس ام اس توجه به سرعت ارسال پیامک های کد فعالسازی و اطمینان از ارسال موفق تمامی پیامک‌ها بسیار مهم است. اگر ارسال پیامک کد تایید برای ثبت نام اپلیکیشن یا سایت با تاخیر برای کاربر ارسال شود و یا اصلا ارسال نشود نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای سیستم ثبت نام با ایمیل باشد. اهمیت سرعت در ارسال پیامک کد فعالسازی و تایید ثبت نام آنقدر مهم است که یکی از پارامترهای کافه بازار برای سنجش و تایید اپلیکیشن در کافه بازار سرعت ارسال پیامک تایید ثبت نام می‌باشد. از دید کاربر نیز صرف زمان طولانی برای دریافت کد تایید ثبت نام خوشایند نیست و در خیلی از مواقع به همین دلیل کاربران از ثبت نام در سایت شما پشیمان می‌شوند و تاخیر در ارسال کد برای ثبت نام و یا عدم ارسال باعث می‌شود که کاربران سایت شما را ضعیف و غیر حرفه‌ای تصور کند اما این در حالی است که سایت شما هیچ مشکلی ندارد و سامانه پیامکی که برای ارسال پیامک کد تایید استفاده می‌کنید، مشکل دارد. به همین دلیل خرید بهترین سامانه پیامک برای ارسال پیامک اعتبارسنجی بسیار مهم است. از آنجایی که برای ساخت و طراحی یک وب سایت و یا اپلیکیشن هزینه و وقت زیادی صرف می‌شود، مطمئنا از دست دادن کاربران به دلیل عدم ارائه خدمات مناسب از سمت سامانه پیامک خریداری شده خوشایند نخواهد بود به همین دلیل گجت نیوز به شما توصیه می‌کند از همین ابتدا به دنبال یک سامانه پیامک حرفه‌ای باشید که تخصص آن ارسال پیامک های وب سرویس و ارسال پیامک اعتبارسنجی است و به هیچ عنوان پنل اس ام اس ارزان و یا سامانه پیامک رایگان را انتخاب نکنید که به دلیل عدم پشتیبانی و قطعی‌های پی در پی در روند ثبت نام کاربران سایت شما اختلال بزرگی ایجاد خواهند کرد. از آنجایی که برای انتخاب یک پنل اس ام اس حرفه‌ای و قدرتمند معیارهای مهمی از جمله سرعت ارسال پیامک و تضمین ارسال موفق تمامی پیامک های کد فعالسازی مهم است، در ادامه در مورد نکات مهم خرید پنل اس ام اس و راهنمای خرید بهترین سامانه پیامک خدماتی صحبت می‌کنیم تا به شما در انتخاب قدرتمندترین سامانه پیام کوتاه در ایران کمک کنیم.

ارسال پیامک با خط خدماتی و سرعت بالا

پیشرفته‌ترین پنل پیامک مخابرات

معیارهای مهم ما در انتخاب تخصصی‌ترین پنل اس ام اس در زمینه ارسال پیامک های کد فعالسازی و احراز هویت با شماره موبایل سرعت ارسال پیامک، ارسال موفق تمامی پیامک‌ها (حتی شماره‌هایی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند) است. حداکثر زمانی که کاربر منتظر دریافت پیامک فعالسازی می‌ماند 20 ثانیه است در نتیجه باید پیام تاییدیه سایت شما کمتر از 20 ثانیه ارسال شود. همچنین ارائه خط خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی به مخاطبین اهمیت ویژه‌ای در انتخاب سامانه پیام کوتاه دارد. از آنجایی که خط خدماتی اختصاصی تنها به مراکز حقوقی اختصاص داده می‌شود، مدیران سایت می‌توانند از خط خدماتی رایگان که شرکت‌های سامانه پیامکی معتبر در اختیار شما قرار می‌دهند استفاده نمایید.

ارائه خط خدماتی رایگان بدون پرداخت سفته تنها با این شرط به شما تعلق می‌گیرد که پیامک‌های شما اطلاع رسانی باشد و از این خط جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی استفاده نکنید.

طبق بررسی‌های انجام شده شرکت فراز اس ام اس خط خدماتی بدون نیاز به سفته برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی در اختیار شما قرار می‌دهد. از آنجایی که مانیتورینگ پیامک‌های ارسالی با خط خدماتی به منظور عدم استفاده از خط خدماتی جهت تبلیغات باعث ایجاد تاخیر خواهد شد، پنل پیامک فراز اس ام اس با استفاده از قابلیت Ultra Fast Send که ارسال پیامک بر اساس الگو است، امکان ارسال سریع پیامک با پترن و بدون تایید ناظر انسانی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تاخیر مانیتورینگ حذف شود و اس ام اس کد تایید ثبت نام سایت در کمترین زمان ممکن ارسال شود. البته هیچ اجباری برای استفاده از الگو جهت ارسال پیامک نمی‌باشد و حتی زمان استفاده از وب سرویس url برای ارسال پیامک، پیامک شما با سرعت بالا ارسال می‌شود.

دانلود رایگان افزونه دیجیت برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل در ووکامرس

افزونه ثبت نام با شماره موبایل در سایت وردپرس با افزونه دیجیتس

برای سایت‌های وردپرس افزونه دیجیتس کار را آسان کرده است. تنها با نصب و فعال‌سازی افزونه دیجیتس قادر هستید که سیستم ارسال پیامک اعتبارسنجی را برای وردپرس فعال کنید. نحوه فعالسازی و نصب افزونه دیجیت کار سختی نیست اما در صورتی که در انجام یکی از مراحل اشتباهی رخ دهد، حذف و فعالسازی مجدد افزونه دیجیت مشکل خواهد بود، به همین دلیل سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس ویدیو آموزش نصب افزونه دیجیت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا در عرض زمان 10 دقیقه به راحتی افزونه دیجیت را فعال نمایید. در صورتی که به هر دلیلی موفق به فعالسازی و نصب افزونه digit نشدید، می‌توانید این کار به واحد فنی فراز اس ام اس بسپارید تا افزونه DIGITS را برای شما (به صورت رایگان) نصب کنند.

از آنجایی که فراز اس ام اس به صورت تخصصی در زمینه ارسال پیامک کد فعال سازی فعالیت می‌کند، افزونه دیجیتس اورجینال را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد و شما بعد از خرید سامانه پیامکی فراز اس ام اس با ارسال تیکت پشتیبانی به سامانه پیامک فراز اس ام اس قادر هستید که افزونه دیجیتس را به صورت رایگان دانلود کنید و در سایت خود نصب نمایید.

قابلیت های افزونه دیجیتس

  • سازگاری کامل با ووکامرس و وردپرس
  • ارسال پیامک اعتبارسنجی و کد فعال سازی
  • امکان ورود و ثبت نام با شماره موبایل
  • سازگاری با دکان و چند فروشندگی

ارسال پیامک از طریق وب سرویس خدماتی با سرعت بالا

اگر برنامه‌نویسی شما به صورت اختصاصی است هیچ مشکلی وجود ندارد فراز اس‌ام‌اس با پشتیبانی از وب سرویس پیامک PHP یا ASP یا VB.NET یا node.js، پایتون، لاراول پیامک شما را از طریق خط خدماتی با سرعت بالا ارسال می‌کند. بعد از خرید سامانه پیامکی نمونه کد را از طریق واحد پشتیبانی دریافت نموده و نمونه کد ” ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی ” را در برنامه خود استفاده نمایید.

اگر به تجربه کاربری مخاطبان خود و ایجاد حس رضایت در آنان اهمیت می‌دهید و برایتان مهم است که کاربرانتان راحت‌تر از خدمات سایت شما استفاده کنند، پیشنهاد می‌کنیم حتما از قابلیت سامانه پیامک برای احراز هویت کاربران سایت خود استفاده کنید.

کاربرد پنل اس ام اس فقط به ثبت نام با شماره موبایل برای یک وب سایت خلاصه نمی‌شود. بلکه تمامی پیامک های اطلاع‌رسانی وب سایت خود از جمله پیامک‌های خرید موفق و … را می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس انجام دهید. علاوه بر موارد گفته شده در بالا برای مشتری مداری نیز می‌توانید از قابلیت‌های پنل اس ام اس استفاده نمایید و با ارسال پیامک‌های کد تخفیف و تبریک تولد و … نام برند خود را ذر ذهن مخاطب ماندگار کنید.

برای خرید سامانه پیامک پیشنهاد ما پنل پیامک خدماتی فراز اس ام اس می‌باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 28423712-021 تماس بگیرید و از کارشناسان فراز اس ام اس راهنمایی بگیرید، همچنین هنگام خرید پنل اس ام اس می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف gadgetnews از 20 % تخفیف برخوردار شوید.

در این مقاله به صورت جامع به معرفی راهکارهای ارسال پیامک کد فعالسازی در سایت و اپلیکیشن پرداختیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد.

شما برای سایت یا اپلیکیشن خود از چه سامانه پیامکی استفاده می‌کنید؟ ایا از خدمات سامانه پیامکی راضی هستید؟

در قسمت نظرات، تجربیات خود را با دیگر کاربران سایت گجت نیوز در میان بگذارید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این به چه درد ما میخوره اخه

    • اگر در کار طراحی سایت باشید برای اینکه کاربران شما بتوانند در سایت ثبت نام کنند و لاگین کنند نیاز به یک سامانه پیامک برای کد فعال سازی دارید اون موقع لازمتون میشه
      یا اگر بخواهید یک اپلیکیشن بسازید که کد اعتبارسنجی ارسال کند ان زمان به سامانه پیامکی نیاز دارید
      البته از سامانه پیامک می شود برای تبلیغات و ارسال پیامک انبوه هم استفاده کرد

  2. سیستم خوبیه واقعا کاریشش خوبه

  3. من از خط خدماتی فراز اس ام اس چند سالی هست که استفاده می کنم و از کاربران گجت نیوز هستم که اخبار رو مرتب دنبال میکنم امروز خیلی اتفاقی این خبر رو دیدم خیلی جالب بود…
    خط خدماتی فراز پیامک مشکل ما رو برای دریافت پیامک های کد فعال سازی به کلی رفع کرد
    خداقوت به پرسنل فراز اس ام اس