لندروور دیفندر 2020

با آپشن‌های جذاب لندروور دیفندر 2020 آشنا شوید

لندروور دیفندر 2020 یک شاسی بلند مدرن با امکانات فوق‌العاده برای آفرود شناخته می‌شود. در ادامه شما را با 10 آپشن جذاب نسل جدید لندروور دیفندر آشنا می‌کنیم.

لندروور دیفندر 2020 به عنوان یک شاسی بلند مدرن و با رگه‌هایی از سبک کلاسیک محسوب می‌شود. در واقع نسل جدید لندروور دیفندر به عنوان رقیب جدی فورد برانکو و مرسدس بنز جی کلاس به شمار می‌رود که دارای قابلیت‌های آفرودی بسیار زیادی است. مدل پایه این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 296 اسب بخار را تولید کند. برای این خودرو موتور 6 سیلندر 3 لیتری با قدرت 396 اسب بخار نیز در دسترس است. این خودرو در کنار قابلیت‌های آفرودی و موتور قدرتمند خود از آپشن‌های زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم شما را با 10 آپشن جذاب لندروور دیفندر 2020 آشنا کنیم.

معرفی بهترین آپشن‌های لندروور دیفندر 2020

رینگ‌های فولادی

(به صورت استاندارد)

لندروور دیفندر 2020

بسیاری از خودروسازان برای محصولات خود رینگ‌های فولادی استاندارد را ارائه نمی‌کنند، اما شرکت لندروور بر خلاف سایر خودروسازان عمل می‌کند. نسل جدید دیفندر از رینگ‌های فولادی 18 اینچی جدید با رینگ سفید بهره می‌برد که برای این شاسی بلند ظاهر جذابی را به همراه دارد. در واقع رینگ‌های فولادی با ظاهر جعبه‌ای شکل لندروور دیفندر 2020 هماهنگی بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند، اما برای خریداران امکان سفارش رینگ‌هایی با سایز 22 اینچی نیز فراهم شده است.

پکیج رفاهی صندلی عقب

(به صورت سفارشی و با قیمت 139 دلار)

لندروور دیفندر 2020

مالکان با سفارش پکیج رفاهی صندلی عقب می‌توانند برای سرنشینان فضای بهتری را فراهم سازند. این آپشن حدود 139 دلار قیمت داشته که با سفارش آن قلاب و جارختی به عقب صندلی جلو اضافه خواهد شد. مالکان می‌توانند بر روی این قلاب لباس‌های تمیز خود را قرار دهند یا پس از آفرود لباس‌های کثیف خود را برای اجتناب از کثیف شدن خودرو بر روی آن پهن کنند.

سیستم شستشوی پرتابل

(به صورت سفارشی و با قیمت 406 دلار)

لندروور دیفندر 2020

شرکت لندروور با علم بر اینکه مالکان این خودرو آن را برای مسیرهای آفرودی خریداری می‌کنند، برای این شاسی بلند سیستم شستشوی پرتابل 2 دقیقه‌ای با جریان آب را فراهم کرده است. این سیستم فقط برای خارج از خودرو بوده و به همین دلیل به باتری یا برق اضافی نیازی نخواهد داشت. این سیستم از فشار آب و هنگام پر کردن تانک از یک پمپ دستی یکپارچه استفاده می‌کند.

گرم‌کن/سردکن استراحتگاه دست مرکزی

(به صورت سفارشی و با قیمت 665 دلار)

لندروور دیفندر 2020

اگر تمایل دارید تا نوشیدنی‌های خود را در داخل خودرو گرم یا سرد کنید، می‌توانید با تحمل هزینه 665 دلاری آپشن گرم‌کن و سردکن این خودرو را سفارش دهید. این آپشن در ردیف دوم قرار خواهد گرفت و از سوکت محوری عقب استفاده خواهد کرد. در محفظه این آپشن در یک زمان 5 بطری بزرگ قرار می‌گیرد.

پکیج حیوانات خانگی

(به صورت سفارشی و با قیمت 718 تا 1837 دلار)

لندروور دیفندر 2020

با توجه به اینکه بسیاری از مالکان وسایل نقلیه در کشورهای مختلف با خود حیوانات خانگی را حمل می‌کنند، شرکت لندروور نیز یک پکیج محافظت از حیوانات خانگی را طراحی کرده و برای این خودرو ارائه می‌کند. این محفظه دارای پوشش ویژه، کاسه آب و طبقه‌بندی کامل است. همچنین به کمک رمپ تاشو می‌توان به آن دسترسی آسانی داشت.

سایه‌بان ضد آب بادی

(به صورت سفارشی با قیمت 760 دلار)

لندروور دیفندر 2020

طراحان سایه‌بانی را برای خودرو لندروور دیفندر 2020 طراحی کردند که به نوعی همان چادر بوده و بر روی بدنه خودرو قرار می‌گیرد. طبق تصاویری که از این سایه‌بان منتشر شده است، این توانایی را دارد تا فضای زیادی را تحت پوشش قرار دهد و بیش از 3 نفر می‌توانند در زیر آن جای بگیرند.

صندلی نیمکتی جلو

(به صورت سفارشی با قیمت 900 دلار)

لندروور دیفندر 2020

لندرور دیفندر 2020 همانند گذشته از یک قابلیت سنتی دوست‌داشتنی بهره می‌برد. به کمک صندلی نیمکتی جلو و بدون اینکه به ردیف سوم صندلی‌ها نیازی باشد، 6 نفر در کابین جای خواهند گرفت. همچنین مشتریان می‌توانند طراحی 5+2 صندلی‌ها که یک قابلیت سفارشی است را با قیمت 1200 دلار و با رنگ مشکی خریداری کنند.

کمپرسور باد یکپارچه

(به صورت سفارشی با قیمت 974 دلار)

لندروور دیفندر 2020

به کمک این کمپرسور می‌توان مواردی چون تشک‌های بادی، سایه‌بان و لاستیک دوچرخه را باد کرد. طراحان به خوبی این کمپرسور را در داخل محفظه بار لندروور دیفندر 2020 قرار داده‌اند که از حداکثر فشار 60 psi بهره می‌برد و در هر دقیقه می‌تواند جریان هوای 7.39 گالنی را تولید کند.

پلاک نورانی اختصاصی

(به صورت سفارشی با قیمت 1169 دلار)

لندروور دیفندر 2020

امروزه بسیاری از خودروهای لاکچری به صورت سفارشی و شخصی‌سازی شده از پلاک‌های نورانی بهره می‌برند. در حال حاضر این آپشن برای لندروور دیفندر 2020 نیز ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند بر روی این پلاک‌ها متن دلخواه خود را به سفارش دهند.

پکیج اکسپلورر

(به صورت سفارشی با قیمت 4286 دلار)

لندروور دیفندر 2020

مشتریانی که به دنبال ماجراجویی هستند، حتما از این قابلیت جذاب استقبال خواهند کرد. این آپشن که قیمت آن نسبت به سایر قابلیت‌ها بسیار زیاد است، باعث می‌شود تا به این خودرو مواردی چون کاپوت مشکی مات، محافظ قوس چرخ، گاردهای جلو و عقب، ورودی هوای متمایز، روف راک جدید و پوشش لاستیک زاپاس اضافه شود. کلیه این موارد مالکان را را برای مسیرهای آفرودی یاری می‌رسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کجاش جذابه خیلیم زشته

  2. لندروور ماشین فوق العاده و بیسار خوبه