گلکسی ای 20 اس

گوشی سامسونگ گلکسی ای 20 اس با دوربین سه‌گانه رسما معرفی شد

سامسونگ به طور رسمی از گوشی گلکسی ای 20 اس (Galaxy A20s) رونمایی کرد که یک موبایل خوش قیمت‌تر نسبت به گلکسی ای ۲۰ به شمار می‌رود و بهبودهای جزئی نیز در آن لحاظ شده است.

گوشی گلکسی ای 20 اس یک دوربین سه‌گانه دارد که از یک لنز 13 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عمق تصاویر تشکیل شده است. همچنین سامسونگ یک دوربین 8 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی گوشی جدید خود در نظر گرفته است.

صفحه نمایش گوشی Galaxy A20s نسبت به نسل قبلیش 0.1 اینچ بزرگتر شده است، اما این‌بار به جای یک صفحه امولد با یک پنل LCD و رزولوشن اچ‌دی پلاس مواجه هستیم. در زیر قاب گلکسی ای ۲۰ اس چیپست اسنپدراگون 625 و یک پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی قرار دارد. در گوشی گلکسی A20 از چیپست قابل‌توجه اگزینوس 7884 استفاده شده بود و یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت گجت جدید سامسونگ، همین تغییر چیپست است.

مشخصات فنی گلکسی ای 20 اس در یک نگاه

گلکسی ای 20 اس

گوشی Galaxy A20s در دو مدل با 3 و 4 گیگ رم عرضه خواهد شد که 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارند و کاربران می‌توانند به وسیله کارت حافظه آن را افزایش دهند. همچنین در گلکسی A20s باتری 4 هزار میلی آپر ساعتی استفاده شده که برای یک موبایل میان‌رده مناسب است.