سامسونگ گلکسی ای 70

انتشار تصاویر گلکسی ای ۷۰ اس سامسونگ، طراحی این گوشی را نمایان کرد

رگولاتوری چین (تنا)، تصاویر گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) را روی خروجی سایت خود قرار داد. در این عکس‌ها می‌توان دید که گوشی جدید سامسونگ، دارای طرح منشوری در پنل پشتی خود است.

گفته می‌شود گلکسی A70s نخستین موبایل سامسونگ با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد سایر مشخصات فنی آن، تفاوتی با مدل اورجینال گلکسی ای 70 نداشته باشد. حتی تصاویر گلکسی ای ۷۰ اس نیز طراحی نسبتا مشابهی را نشان می‌دهند؛ با این تفاوت که الگو‌هایی در پشت گوشی جدید وجود دارد و ظاهر منشور مانندی به آن داده‌ است.

تصاویر گلکسی ای 70 اس

اخیرا نتایج بنچمارک Geekbench برخی از مشخصات گلکسی ای 70 اس را فاش کرده بود که می‌توانیم به تراشه اسنپدراگون 675، رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید پای اشاره کنیم. احتمالا مانند گلکسی نوت 10، رابط کاربری One UI 1.5 را هم در آن خواهیم دید.

وجود باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل نیز در این گوشی پیش‌بینی می‌شود. همچنین انتظار می‌رود صفحه نمایش سوپر آمولد دستگاه، 6.7 اینچی باشد و از یک حسگر اثر انگشت اپتیکال میزبانی کند. پشتیبانی کامل از دستیار مجازی بیکسبی و وجود امکاناتی مانند Game Booster هم قابل تصور است.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی از سامسونگ گلکسی ای 70 اس مشخص نیست؛ اما ظاهرا تا کمتر از یک هفته دیگر، بدون سروصدا معرفی خواهد شد. به هر حال گلکسی A70 یک گوشی خوب با عمر باتری مناسب بود و باید ببینیم جانشین آن چگونه ظاهر می‌شود.

تصاویر گلکسی ای ۷۰ اس در سایت TENAA

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای ۷همون A7نیست؟