گوشی اوپو K3

مشخصات و تصاویری از گوشی اوپو K5 در سایت تنا منتشر شد

رگولاتوری چین (TENAA) برای دستگاهی مجوز فروش صادر کرده است که گمان می‌رود گوشی اوپو K5 باشد. در ادامه با طراحی و مشخصات موبایل جدید Oppo آشنا خواهید شد.

پس از اوپو K3 که چند ماه قبل عرضه شده بود؛ حالا یک محصول میان رده دیگر از همین خانواده در مسیر ورود به بازار قرار دارد. گوشی اوپو K5 با شماره مدل PCNM00 در وب‌سایت تنا ظاهر شده و روند صدور تاییدیه، اطلاعاتی از مشخصات آن به ما داده است.

مشخصات گوشی اوپو K5

این دستگاه یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح 2340 در 1080 پیکسل و حسگر اثر انگشت داخلی دارد. ابعاد آن، 158.7 در 75.2 در 8.6 میلی‌متر و وزنش 182 گرم است.

گوشی اوپو K5

اوپو کی 5 برای پردازش و مدیریت اطلاعات به یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی متکی خواهد بود. باتری 3920 میلی‌آمپر ساعتی گوشی، از فست شارژ جدید 30 وات اوپو (VOOC 4.0 Flash Charge) پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل آن، اندروید 9 پای در پوسته‌ای از ColorOS است.

مجموعه دوربین اوپو کی ۵ در پنل پشتی، شامل سنسورهای 2+2+8+64 مگاپیکسل می‌شود و در جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی قرار دارد. درباره مشخصات اپتیک، جزئیات بیشتری منتشر نشده است؛ اما قاعدتا لنز 8 مگاپیکسلی باید فوق عریض یا تله‌فوتو باشد؛ احتمالا یکی از 2 مگاپیکسلی‌ها، دوربین ماکرو و دیگری سنسور عمقی خواهد بود. دوربین اصلی هم که همان سنسور 64 مگاپیکسلی است.

گفته می‌شود که ریلمی ایکس 2 نیز همین مجموعه دوربین را خواهد داشت. در واقع دو گوشی اوپو K5 و ریلمی X2، شباهت‌های بسیاری دارند و به نظر می‌رسد فقط با اسامی متفاوتی عرضه شوند. گوشی جدید اوپو در رنگ‌های سبز، آبی، سفید و احتمالا از ماه آینده (اکتبر) وارد بازار چین خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقط خولیش اینکه دوربین چهارگانس