ریلمی X2

گوشی ریلمی X2 با یک دوربین 64 مگاپیکسلی و قیمت رقابتی معرفی شد

گوشی ریلمی X2 رسما معرفی شد. ریلمی ایکس 2 یک گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی و تراشه‌ی اسنپدراگون 730G است که با قیمت اقتصادی عرضه می‌شود.

ریلمی٬ هفته‌ی گذشته از یک گوشی جدید به نام ریلمی XT پرده برداشت. امروز این کمپانی از یک گوشی جدید دیگر به نام ریلمی X2 پرده برداری کرد. این گوشی بر پایه‌ی همان مدل XT طراحی شده است٬ اما از تراشه‌ی اسنپدراگون 730G قدرت می‌گیرد٬ یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر آن است٬ از فناوری شارژ‌ سریع 30 وات VOOC Flash Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند و دارای یک چیپ NFC است.

قابلیت‌های دوربین این گوشی نیز متفاوت از نسخه‌ی ایکس تی است. به طور مثال شما می‌توانید با دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض آن نیز فیلمبرداری کنید و بوکه‌ی ویدیویی در لحظه را داشته باشید.

ریلمی X2

مشخصات فنی ریلمی X2

یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح فول اچ دی پلاس در قاب جلویی چشم‌نوازی می‌کند که یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن قرار دارد. این گوشی اجرا کننده‌ی رابط کاربری ColorOS 6 بوده و به چهار دوربین 64 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسلی و یک باتری غول پیکر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز شده است. این گوشی در رنگبندی سفید و آبی با دو پیکربندی رم 6/حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 225 دلار و رم 8/حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 265 دلار عرضه خواهد شد. البته ریلمی این گوشی را با 15 دلار تخفیف پیش‌فروش می‌کند.

این گوشی‌ساز چینی همچنین از ایرفون جدید Buds Wireless نیز پرده برداری کرد. این ایرفون با قیمت 20 دلاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی خوبیه دوربین شم خوبه

  2. خیلی خوجلههه باتریشووو

  3. فکر نمیکنم واژه غول پیکر برازنده باتری 4 هزارمیلی آمپری باشه !!