ایرفون بلوتوث شیائومی Air 2 TWS

ایرفون بلوتوث شیائومی Air 2 TWS با طراحی مدرن و قیمت رقابتی معرفی شد

یکی از غافلگیری‌های فستیوال بزرگ Xiaomi، رونمایی از یک هدست کاملا بی سیم بود. ایرفون بلوتوث شیائومی Air 2 TWS که ظاهری مشابه اپرپادز اپل دارد، با قیمتی کمتر از 60 دلار به فروش می‌رسد.

به تازگی کمپانی چینی با برگزاری مراسمی، گوشی‌های شیائومی می میکس آلفا و می 9 پرو 5G را رسما معرفی کرد. اما در این رویداد، محصولات دیگری هم رونمایی شدند که یکی از آن‌ها ایرفون بلوتوث شیائومی Air2 TWS بود.

ایرفون بلوتوث شیائومی Air 2 TWS

هدست وایرلس شیائومی از دیکدینگ بلوتوث LHDC پشتیبانی می‌کند. این یک کدک صوتی با وضوح بالاست که توسط شرکت Savitech توسعه داده شده است. نسبت به SBC که یکی دیگر از فرمت‌های صوتی بلوتوث است، LHDC امکان انتقال دیتا تا 3 برابر بیشتر را فراهم می‌سازد. همچنین صدای واقعی‌تری را در گجت‌های وایرلس تولید می‌کند؛ تا جایی که هیچ‌گونه تفاوتی بین دستگاه‌های صوتی بیسیم و سیم‌دار احساس نشود.

این گجت که از دیافراگم کامپوزیت 14.2 میلی‌متری استفاده می‌کند، صدای زیر شفاف و بیس قدرتمندی دارد. همچنین از وجود میکروفون دوگانه ضد نویز بهره می‌برد تا صدا را به طور واضح انتقال دهد. دیگر ویژگی Air 2 TWS، امکان اتصال به دستیار هوشمند XiaoAI است. در صورت استفاده از گوشی‌های شیائومی، این اتصال بهتر و سریع‌تر هم برقرار می‌شود.

ایرفون بلوتوث شیائومی Air 2 TWS

قیمت ایرفون بلوتوث شیائومی 399 یوان (برابر با 58 دلار) است و فروش آن از تاریخ 5 مهر آغاز خواهد شد. ناگفته نماند که کمپانی چینی در این مراسم، از تلویزیون Mi TV Pro 8K هم پرده‌برداری کرد.