انتشار نخستین عکس‌های گرفته شده با دوربین 108MP شیائومی می میکس آلفا

نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین 108MP شیائومی می میکس آلفا (Xiaomi Mi Mix Alpha) از سوی کمپانی سازنده منتشر شد. با وجود اینکه عکس‌ها کاهش سایز یافته‌اند، جزئیات فراوانی را در آن‌ها می‌توان دید.

صفحه نمایش شیائومی می میکس آلفا جذبه بسیاری دارد؛ اما دوربین پشتی 108 مگاپیکسلی آن نیز به همان اندازه خاص و جذاب است. این گوشی هوشمند یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2x هم دارد و در همراهی با زوم دیجیتال که از سنسور اصلی 1/1.33 اینچی نشات می‌گیرد، به خوبی کار می‌کند.

دوربین 108MP شیائومی می میکس آلفا

گشودگی دیافراگم f/1.7 به ویژه هنگام بزرگ‌نمایی در شب، سنسور را در جذب حداکثری نور یاری می‌رساند. حتی فناوری ترکیب پیکسلی (Pixel binning)، کیفیت تصاویر را بالاتر می‌برد و باعث خلق عکس‌های 27 مگاپیکسلی می‌شود.

اما از آنجایی که در پشت شیائومی می میکس آلفا هم نمایشگر وجود دارد، می‌توانید برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز از دوربین 108 مگاپیکسلی گوشی بهره ببرید. یا برای ثبت تصاویر عریض‌تر، دوربین 20 مگاپیکسلی زاویه باز با میدان دید 117 درجه‌ی آن را به‌کارگیری کنید.

البته با توجه به قیمت می میکس آلفا، باید گفت که این دستگاه صرفا جلوه‌ای از پیشرفت تکنولوژی است؛ چیزی که فعلا در مورد گوشی‌های منعطف هم صدق پیدا می‌کند.

نمونه عکس‌های دوربین 108MP شیائومی می میکس آلفا