تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2

تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 مشخص شد + تریلر جدید گیم‌پلی

سونی و استودیو ناتی‌داگ تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 را به واسطه انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی این اثر در State of Play مشخص کردند.

حضور قهرمان اصلی نسخه نخست در بازی The Last of Us Part 2 به یکی از سوالات اصلی هواداران آخرین ما تبدیل شده بود. برخی از بازیکنان معتقد بودند جوئل مرده است و در این بازی حضور نخواهد داشت یا نهایتا او را در قابل چند فلش‌بک مشاهده خواهیم کرد، اما در تریلر گیم پلی جدید بازی The Last of Us Part 2 مشخص شد نه تنها او نمرده است، بلکه در خط داستانی بازی هم تاثیر خواهد داشت.

جوئل هم در بازی The Last of Us Part 2 حضور دارد

در تریلر جدید The Last of Us Part 2، می‌توانید برخی از مکانیزم‌های جدید این بازی از جمله قایق‌رانی را ببینید و در این نسخه هم مانند بازی نخست یک قسمت اسب سواری در میان ساختمان‌هایی خالی و خوفناک داریم که حالا به جولانگاه کلیکرها تبدیل شده است. همچنین بر اساس آنچه تا به امروز از این اثر دیده‌ایم، به طور کلی می‌توان گفت با بازی تاریک‌تر و صد البته سخت‌تری در قیاس با The Last of Us طرف خواهیم بود.

تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 و تریلر گیم‌پلی

در بازی نخست، جوئل شخصیت اصلی بود و به نوعی نقش یک پدر را برای الی ایفا می‌کرد، اما در د لست آو آس 2 این الی خواهد بود که شخصیت اصلی است و حالا با یک دختر جوان مواجه هستیم که بعد از ناکامی در یک رابطه عاطفی، سعی دارد از دشمنانش در آن دنیای پساآخرالزمانی انتقام بگیرد.

بازی The Last of Us Part 2در 2 اسفند 1398 (21 فوریه 2020) برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و احتمالا نسخه فیزیکی آن دو دیسک خواهد داشت.