فرازمینی ها

پنج سنگ نوشته و غارنگاره که وجود فرازمینی ها را اثبات می‌کند

هزاران سال پیش، مردم در سرتاسر جهان سنگ نوشته و غارنگاره‌های بسیاری خلق کردند. در اینجا به بررسی پنج غارنگاره می‌پردازیم که وجود فرازمینی‌ها را تایید می‌کنند.

میلیون‌ها نفر در جهان باور دارند که ما موجودات فرازمینی را ملاقات کرده‌ایم، اما اگر این موجودات پیشرفته در گذاشته‌های دور با ما ملاقات داشته‌اند چطور تمدن‌های گذشته به دو تا سه هزار سال قبل باز می‌گردند؟ آیا فرود فضاپیماهای پیشرفته روی سطح زمین باعث وحشت انسان‌های باستان شده است؟ یا تمدن‌های باستان شروع به ستایش آن‌ها به عنوان خدایان کرده‌اند؟

به شکل عجیبی بسیاری از تمدن‌های گذشته مانند چین، مایا، ازتک و اینکا از کسانی صحبت می‌کنند که از بهشت آمده و دانش عظیمی برای بشر آورده‌اند. حتی قبل از اینکه تمدن‌های باستان راجع‌به خدایان که به زمین آمده‌اند افسانه بسازند مردم پیرامون موضوعی که امروز به دیدار با فرازمینی ها معروف است صحبت می کردند. اگر نگاهی به سنگ نوشته‌ها و غارنگاره‌ها در جهان بیندازیم، متوجه خواهیم شد که در تمام نقاط جهان، انسان‌های باستان حوادث مهم را روی سنگ‌ها ثبت کرده‌اند و در تمامی آن‌ها مواردی وجود دارد که نشان دهنده وجود موجودات عجیب و اسرارآمیزی است که هیچ شباهتی به انسان ندارند.

فرازمینی ها

غارنگاره‌های وانجینا

چیزی که بیشتر از همه ما را حیرت زده می‌کند، تشابه زیاد نگاره‌های مربوط به فرازمینی ها به یکدیگر با وجود پراکنده بودن این سنگ نوشته‌ها در سطح دنیا است. این مسئله باعث شده که بسیاری باور داشته باشند انسان‌های باستان که این نقاشی‌ها را کشیده‌اند همه با یکدیگر و در یک لحظه از تاریخ این موجودات را دیده‌اند! حال سراغ برخی از این آثار که نشان دهنده وجود فرازمینی ها هستند و تاکنون کشف شده‌اند می‌رویم.

عجایب غارنگاره های وانجینا

غارنگاره‌های وانجینا از بهترین غارنگاره‌هایی هستند که تاکنون کشف شده است. جزئیات بسیار جالبی راجع‌به این آثار کشف شده در کیمبرلی استرالیا در سال 1838 وجود دارد. به عنوان اولین مسئله قدمت این نقاشی‌ها به بحث قابل توجه‌ای میان محققان بدل شده است. برخی می‌گویند که ممکن است قدمت وانجینا به بیش از صد هزار سال برسد! میان تمام این آثار هنری، مردم باستان موجوداتی را نشان می‌دهند که قدشان به شش متر می‌رسد. مردم محلی این موجودات رازآلود را وانجینا می‌نامند و گفته می‌شود که آن‌ها تمدن و کامیابی را برای مردم آورده‌اند و مانند بسیاری دیگر از فرهنگ‌های باستان در جهان، معتقدند که آن‌ها از آسمان آمده و همچنین بسیاری از این تمدن‌ها باور دارند که آن‌ها مار یا اژدهایی را از بین برده‌اند و حتی نماد وانجینا ماریبا بال و پر است.

از نکات جذاب دیگر در آثار وانجینا، موجودات انسان‌نمایی هستند که دهان ندارند و با چشمان بزرگ سیاه و صورت‌های رنگ پریده که با هاله‌ای از نور پوشانده شده‌ است حس عجیبی در شما ایجاد خواهند کرد. مجموعه‌ای از تصاویر عجیب از انسان‌ها، جغدهای غول پیکر و نظریه فضانوردان باستانی که زمین را در سال‌های بسیار دور
دیده‌اند.

غارنگاره‌های ده هزار ساله در هند که فرازمینی ها را نشان می‌دهند

فرازمینی ها

تصویری از غار نوشته‌ها در هند

کشفی دیگر که می‌تواند بر وجود فرازمینی ها دلالت کند در هند پیدا شده است، جایی که محققان چیزهایی در آثار باستانی کشف کرده‌اند که نشان دهنده موجودات فرازمینی و وسایل دیسک مانند است. متخصصان هندی می‌گویند به نظر می‌رسد ده هزار سال پیش مردم وقتی این نقاشی‌ها را کشیده‌اند که در حال تماشای یک فیلم علمی/تخیلی بوده‌اند!

این آثار تاریخی در هند نزدیک به شهر چاراما در کانکر قرار دارند. یک باستان‌شناس هندی باور دارد که این هنر نشان می‌دهد که ده هزار سال پیش مردم می‌دانستند که ما در جهان تنها نیستیم. جی آر باگات نظرات جالبی راجع‌به این غارنگاره‌های مرموز دارد، او می‌گوید:

نقاشی‌ها با استفاده از رنگ‌های طبیعی به وجود آمده‌اند که با توجه به قدمتشان اصلا محو نشده‌اند. شکل‌های حکاکی شده نشان می‌دهند که آن‌ها چیزی شبیه به سلاح حمل می‌کنند که شکل واضحی ندارند. متاسفانه برخی از اجزای صورت این موجودات، به خصوص بینی و دهان حذف شده‌اند. نکته قابل توجه این است که در برخی از تصاویر، این بیگانگان احتمالی حتی لباس فضایی هم دارند!

فرازمینی ها

به نظر می‌رسد که شواهد زیادی مبنی‌بر حضور فرازمینی ها در گذشته وجود دارد. علاوه‌بر غارنگاره‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، آثار کشف شده در تاسلی ناجر موجوداتی را نشان می‌دهند که کلاه، دستکش و لباس‌های عجیب بر تن دارند. امروزه دانشمندان موفق شده‌اند که بیش از پنج هزار غارنگاره را در این منطقه ثبت کنند، اما متاسفانه تنها بیست درصد از آن‌ها قابل مشاهده هستند چرا که بسیاری از آن‌ها به دلیل فرسایش از بین رفته‌اند.

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ آیا به وجود موجودات فضایی اعتقاد دارید؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.