راهنمای نصب iOS 7 + لينک دانلود

ios 7

امروز براي دارندگان آي ديوايس ها روز خوب و هيجان انگيزي است چرا که اپل آخرين نسخه از سيستم عامل محبوب خود iOS 7 را عرضه نمود.اما شايد افرادي براي به روزرساني دستگاه خود به iOS 7 دچار مشکل باشند.در اين پست علاوه بر لينک دانلود iOS 7 براي تمامي ديوايس هاي اپل ، آموزش نصب آن را نيز برايتان آماده کرده ايم.با گجت نيوز همراه باشيد.

ابتدا از لینک های دانلود زیر آی دیوایس خود را پیدا کرده و iOS 7 را دانلود نمایید :

 

iPad (4th generation CDMA)

iPad (4th generation GSM)

iPad (4th generation WiFi)

iPad mini (CDMA)

iPad mini (GSM)

iPad mini (WiFi)

iPad 3 Wi-Fi (3rd generation)

iPad 3 Wi-Fi + Cellular (model for ATT)

iPad 3 Wi-Fi + Cellular (model for Verizon)

iPad 2 Wi-Fi (Rev A)

iPad 2 Wi-Fi

iPad 2 Wi-Fi + 3G (GSM)

iPad 2 Wi-Fi + 3G (CDMA)

iPhone 5 (CDMA)

iPhone 5 (GSM)

iPhone 4s

iPhone 4 (GSM Rev A)

iPhone 4 (GSM)

iPhone 4 (CDMA)

iPod touch (5th generation)

مرحله ضروری که نباید فراموش کنید، گرفتن بک‌آپ است، برای این کار بعد از اینکه آی‌دیوایس خود را با کابل به پی‌سی یا مک خودتان متصل کردید، در سایدبار چپ آی‌تونز، روی نام آی‌دیوایس خود کلیک کنید، صفحه‌ای ظاهر می‌شود که در آن با کلیک روی back up now‌ می‌توانید از دیوایس خود بک‌آپ بگیرید. اگر اینترنت سریع ندارید، به جای بک‌آپ گیری روی آی‌کلاد، گزینه بک‌آپ کامل روی کامپیوتر را تیک بزنید. اما اگر اینترنت سریع دارید، چه بهتر که هم روی آی‌کلاد و هم روی کامپیوتر بک‌آپ بگیرید.

توجه: توصیه می‌شود از عکس‌های و ویدئوهای خود هم برای احتیاط بک‌آپ بگیرید، برای این کار همان زمان که دیوایس خود را به پی‌سی متصل کردید و پنجره زیر ظاهر شد، گزینه مناسب را انتخاب کنید:

باز هم در همان پنجره قبلی، می‌توانید با گرفتن دکمه shift و کلیک بر روی check for updates، مسیر فایل دانلودی را به آی‌تونز بدهید تا وسیله شما به‌روز شود.

بعد از نصب و ری‌بوت شدن، آی‌تونز خودش از روی بک‌آپی که دارید، دیوایس شما را ری‌استور می‌کند.

البته واضح است که در صورتی که اینترنت پرسرعتی داشته باشید، می‌توانید از آی‌کلاد برای بک‌آپ‌گیر استفاده کنید یا به جای دانلود iOS‌با پی‌سی و بعد معرفی فایل به آی‌تونز، به صورت مستقیم آپدیت کنید. (آپدیت Over The Air (OTA)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*