تله کام 98

برگزاری نمایشگاه تله کام 98 در مهرماه لغو شد

نمایشگاه تله کام 98 قرار بود در مهرماه سال جاری برگزاری شود، اما شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام کرد این نمایشگاه در زمان تعیین شده برگزار نخواهد شد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی منتشر شده است بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی یا ایران تله کام که مقرر شده بود در بازه زمانی 8 تا 11 مهر ماه برگزار شود، لغو شد. در این اطلاعیه از دلایل عدم برگزاری این نمایشگاه به آماده نبودن فعالان حوزه ICT در بیستمین دوره نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع‌رسانی اشاره شده است. البته در این اطلاعیه آمده است تاریخ مجدد برای برگزاری این نمایشگاه اعلام خواهد شد.

دلایل عدم برگزاری نمایشگاه تله کام 98

برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی (ایران تله کام) حواشی زیادی را به همراه داشت، ابتدا وزارت ارتباطات از عدم حضور این وزاتخانه در نمایشگاه ایران تلکه کام خبر داد که پس از آن نیز اپراتورهای تلفن همراه و فعالان صنعت مخابرات نیز اعلام کردند در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت. تمامی این موارد باعث شد تا نمایشگاه تله کام در موعد مقرر برگزار نشود. گفتنی است اخیرا سندیکای صنعت مخابرات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد وزارت ارتباطات به جای برگزاری نمایشگاه تله کام 98 قصد دارد رویدادی مشابه با نام کنفرانس ظرفیت را برگزار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*