دنا پلاس

برخی از امکانات حذف شده مجددا به مدل‌های جدید دنا پلاس اضافه شدند

شرکت ایران خودرو اخیرا به دلیل مشکلات تامین قطعه و تولید، برخی از امکانات را از گروه خودرو دنا پلاس حذف کرده بود، اما حالا مجددا برخی از این آپشن‌ها به مدل‌های جدید Dena Plus اضافه شده است.

شرکت ایران خودرو مدتی قبل اعلام کرد خودرو دنا پلاس توربو را از این پس با کد 70404 به بازار عرضه می‌کند که این تیپ فاقد سانروف، کیسه‌های هوای جانبی، آنتن کوسه‌ای و جا عینکی خواهد بود. البته این کاهش امکانات در خودرو دنا پلاس با موتور تنفس طبیعی نیز انجام شد، اما اخیرا با توجه به اینکه ایران خودرو برای خودرو Dena Plus توربو کد کلاس جدیدی را در نظر گفت، این خودرو در حال حاضر با مدل 70402 به مشتریان تحویل داده شده است که این مدل فقط از کیسه‌های هوای جانبی بی‌بهره است و سایر امکانات حذف شده قبلی مانند سانروف، جا عینکی و آنتن کوسه‌ای مجددا به این مدل اضافه شده است.

بازگشت امکانات دنا پلاس

دنا پلاس

طبق دعوتنامه‌های جدیدی که ایران خودرو برای مشتریان دنا پلاس توربو ارسال کرده است، این شرکت خودروسازی قصد دارد برخی از این تعهدات را با کد کلاس 70401 به دست مشتریان برساند. دنا پلاس توربو با کد کلاس 70401 به نوعی مدل فول این سدان ملی محسوب می‌شود که امکانات متعددی چون چهار کیسه هوا، سانروف و سایر امکانات حذف شده همانند گذشته در آن وجود دارد. با توجه به تحویل مدل فول دنا پلاس توربو به مشتریان، برخی بر این باورند میزان مشکلات ایران خودرو در تامین قطعات تا حدودی برطرف شده و از این پس این خودرو با امکانات متعددی همانند گذشته تولید می‌شود، اما پیگیری‌ها حاکی از آن است که در گذشته دنا پلاس به صورت ناقص تولید می‌شد و حالا ایران خودرو با تامین قطعات اساسی می‌تواند خودروهای ناقص در انبار را تکمیل و به بازار عرضه کند.

دنا پلاس

گروه خودروسازی ایران خودرو هرچند از مدت‌ها قبل با مشکلات تامین قطعات اساسی روبه‌رو شده است، اما کماکان این سدان ملی را با قالب‌های بدنه با فریم سقف سانروف‌دار به تولید می‌رساند و همچنین صندلی‌های دارای کیسه هوای جانبی نیز بر روی این خودرو مونتاژ شده است. از این رو حالا با تامین قطعات اساسی شرکت ایران خودرو می‌تواند دنا پلاس‌های توربو را همانند گذشته با امکانات قبلی تولید و به دست مشتریان برساند. در این راستا حواله‌داران دنا پلاس توربو ممکن است خودرو ثبت نامی خود را با 4 کیسه هوا تحویل بگیرند و اگر این چنین نشد کلاس 70402 دنا پلاس به آنها تحویل داده خواهد شد. شواهد حاکی از آن است که ایران خودرو برای تعهدات چند هفته آتی خود Dena Plus توربو به همراه سانروف را در نظر گرفته است، اما پس از اینکه مدل‌های ناقص سانروف‌دار و مجهز به 4 کیسه هوا تولید و به مشتریان تحویل داد شوند و به پایان برسند، تحویل کد کلاس 70404 که بدون سانروف و کیسه هوای جانبی هستند شروع خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدا رو هزار مرتبه شکر اگر اضافه نمی شد چه میشد

  2. خیلی خوب میشههه 😍😍😍