گلکسی نوت 10 پلاس

مقایسه برتری‌های گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون 11 پرو مکس ؛ کدام را بخریم؟

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) و آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) پرچمداران محبوب اندرویدی و آی او اسی هستند که اکنون قصد داریم برتری‌های آنها را مقایسه کنیم.

مدتی پیش دو شرکت پرطرفدار و مطرح تولیدکننده گوشی های هوشمند یعنی سامسونگ و اپل، جدیدترین پرچمداران خود را معرفی کردند و سر و صدای زیادی به راه انداختند. گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (+Samsung Galaxy Note 10) و آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) هر دو جزو بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار هستند و انتخاب بسیار سختی خواهد بود که یکی از آنها را بهتر از دیگری بدانیم. با این حال شاید بسیاری از شما این سوال را داشته باشید که آیفون بخریم یا سامسونگ؟ در ادامه قصد داریم برتری‌های هر یک از این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

دوربین سه گانه باکیفیت، سخت افزار قدرتمند، طراحی جذاب، نمایشگر عالی و رابط کاربری دوست داشتنی از جمله ویژگی‌های هر دو گوشی به شمار می‌روند. اما اکنون می‌خواهیم برتری‌های دو گوشی گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون 11 پرو مکس را با یکدیگر مقایسه کنیم تا ببینیم خرید کدام یک از آنها برای کاربران بهتر است. با گجت تی وی همراه باشید و ویدیوی مقایسه برتری‌های جدیدترین پرچمداران سامسونگ و اپل را مشاهده کنید.

مقایسه نقاط قوت گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون 11 پرو مکس