هواوی میت 30 پرو-پرچمدار جدید شرکت هواوی

هواوی میت 30 پرو با وجود لبه های فوق خمیده، مشکل لمس ناخواسته نخواهد داشت

هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 pro) با لبه‌های خمیده صفحه نمایشش توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده اما نگرانی‌هایی در خصوص لمس ناخواسته صفحه نمایش این دستگاه به دلیل لبه‌های بسیار خمیده آن مطرح شده است.

هواوی میت 30 پرو به دلیل قیمت نسبتا مناسبش که برخلاف دیزاین پورشه آن زیر 2000 دلار است، برای بسیاری از مردم گزینه جذابی خواهد بود. اگر به برخی مشخصات و طراحی این محصول دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که صفحه نمایش آن مدلی چندان معمول در میان گوشی‌های هوشمند نیست؛ هواوی در این گوشی از یک پنل صفحه نمایش با انحنای بسیار زیاد استفاده کرده که باعث شده جلوه آن بسیار بهبود یابد. احتمالا از خودتان پرسیده باشید که صفحه نمایشی با چنین انحنایی در استفاده روزمره از این گوشی چطور عمل خواهد کرد چرا که بسیاری از کاربران نگران موضوع لمس ناخواسته گوشی‌هایی با خمیدگی در لبه‌های صفحه نمایش‌شان هستند. هرچقدر هم که این خمیدگی و انحنا بیشتر باشد، احتمال لمس ناخواسته صفحه نمایش گوشی از دید کاربران بیشتر خواهد بود اما به‌نظر می‌رسد این مشکل در پرچمدار جدید شرکت هواوی وجود نخواهد داشت.

به‌گفته مدیر محصولات شرکت هواوی، نگرانی‌ای در خصوص لمس ناخواسته صفحه نمایش هواوی میت 30 پرو وجود ندارد؛ این شرکت به‌خوبی می‌داند که لبه‌‌های صفحه نمایش این گوشی جدید بسیار خمیده است و در طول سال‌های اخیر محصولات مشابه بسیاری از شرکت‌ها با موضوع لمس ناخواسته صفحه مواجه شده‌‌ بودند اما هواوی چنین مشکلی را حل کرده است.

هواوی میت 30 پرو-پرچمدار جدید هواوی-لبه خمیده هواوی میت 30 پرو

صفحه نمایش هواوی میت 30 پرو از سه بخش تشکیل شده که شامل بخش سمت چپ و راست و بخش میانی است؛ این گوشی هنگام کار کردن با صفحه نمایشش، تفاوت‌ها را تشخیص می‌دهد. هنگام نگه داشتن گوشی در دست و استفاده از آن، لمس‌های اضافی در لبه‌های صفحه نمایش نادیده گرفته خواهد شد. البته در نظر داشته‌ باشید در حال حاضر ادعای شرکت هواوی در این خصوص ثابت نشده و تحقیقات و بررسی‌های دقیق روی آن انجام نشده است.

در کل پیامی که شرکت هواوی به کاربرانش ارسال کرده این است که لبه‌های فوق خمیده پرچمدار جدیدش، مشکلی هنگام استفاده روزمره از آن به‌وجود نخواهد آورد و این شرکت تلاش بسیاری برای جلب رضایت مشتری‌هایش انجام داده است.