گوشی پرچمدار سونی

یک گوشی پرچمدار سونی با تراشه‌ی اسنپدراگون 865 کوالکام در راه است

یک گوشی پرچمدار سونی که به تراشه‌ی اسنپدراگون 865 کوالکام مجهز است، در نمایشگاه MWC 2020 بارسلونا معرفی خواهد شد. نام این تراشه در سرور توزیع سیستم عامل سونی ظاهر شده است.

بر اساس گفته‌ی رسانه‌های ژاپنی، سونی در حال کار روی پرچمدار آینده‌ی خود است که به تراشه‌ی نسل جدیدتری از اسنپدراگون 855 و 855 پلاس مجهز خواهد بود. ظاهرا برای نخستین بار نام این تراشه در سرور توزیع سیستم عامل سونی ظاهر شده است.

این تراشه‌ی قدرت‌بخش گوشی پرچمدار سونی با شماره مدل SM8250 روی این سرور ظاهر شده است که گفته می‌شود مربوط به تراشه فراگیر و مهم اسنپدراگون 865 خواهد بود. همچنین گفته می‌شود این تراشه در دو نسخه عرضه خواهد شد. همانند تراشه کایرین 990 هواوی، یکی از نسخه‌ها دارای یک مودم 5G بوده، در حالی که یک مدل دیگر با مودم 4G همراه خواهد بود.

گوشی پرچمدار سونی

این تصمیم از سوی کوالکام می‌تواند عقلانی باشد، چرا که همراهی مودم 5G در هر دو نسخه مورد اضافی به نظر می‌رسد و کار را برای کاربری که نیازی به این فناوری ارتباطی ندارد و می‌خواهد هزینه‌ی کمتری برای خرید یک گوشی هوشمند کند، سخت خواهد کرد.

تاریخ معرفی گوشی پرچمدار سونی

با تمام این تفاسیر مشخص نیست سونی پرچمداران آینده‌ی خودش را با هر دوی این گزینه‌ها عرضه کند یا خیر، اما می‌توانیم حداقل فرض کنیم که چنین تصمیمی خواهد گرفت. با قضاوت در مورد مدل‌های پیشین گوشی‌های اکسپریا، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این گوشی را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC) در سال 2020 میلادی ملاقات خواهیم کرد.