لوگو آیفون نورانی

لوگو آیفون ها در آینده به لطف لامپ‌های LED نورانی می‌شود

بر اساس یک پتنت تازه به انتشار رسیده٬ لوگو آیفون ها در آینده می‌تواند به لطف لامپ‌های LED نورانی شود. این چیزی شبیه به لوگوی نورانی مک بوک های قدیمی است.

با توجه به یک پتنت منتشر شده٬ ظاهرا طراحی آیفون‌های آینده‌ی اپل جذاب‌تر هم خواهد شد. سال آینده لوگو آیفون می‌تواند به لطف لامپ‌های LED نورانی شده و نور آن برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این پتنت یک لایه‌ی شفاف را در قاب پشتی گوشی نشان می‌دهد که باعث می‌شود از لوگوی اپل پشت قاب نوری ساطع شود. همچنین این نور توسط کاربر می‌تواند تنظیم شود تا بتواند در موارد مختلفی نظیر یک نوتیفیکیشن از دست رفته٬ متفاوت ظاهر شود.

لوگو آیفون نورانی

لوگو آیفون همین حالا هم قابلیت نورانی شدن را دارد

ایده‌ی یک لوگوی نورانی در پشت آیفون٬ چیز جدیدی نیست. از این گذشته مک بوک‌های قدیمی‌تر نیز دارای یک لوگوی اپل نورانی در پشت نمایشگر خود هستند. جالب اینجاست که شما می‌توانید به لطف ایجاد تغییراتی در زیر قاب گوشی خود٬ همین حالا نیز یک چراغ LED در پشت لوگوی اپل گذاشته و آن را روشن کنید. اپل حالا می‌تواند با جدا کردن این قابلیت از کامپیوترهای خود٬ آن را به گوشی‌های هوشمندش بیاورد.

بدیهیست هر پتنتی که توسط شرکت‌ها به ثبت می‌رسد٬ لزوما به تولید نهایی نخواهد رسید. با این حال از آنجایی که اپل به دنبال ارائه‌ی طراحی متفاوتی در آیفون‌های سال 2020 خود است٬ ما می‌توانیم انتظار چنین چیزی را داشته باشیم. در حال حاضر اپل روی عرضه‌ی خانواده آیفون 11 خود متمرکز است.