جاواکاپ

ششمین آزمون جاواکاپ برگزار خواهد شد

ششمین آزمون عمومی جاواکاپ با موضوع برنامه‌نویسی جاوا، مهر و آبان‌‌ماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

یکی از اهداف اصلی انجمن جاواکاپ، آموزش رایگان و ارتقای سطح کیفی برنامه‌نویسان جاوا جهت حضور در بازار کار از طریق انتشار ویدیوهای آموزشی رایگان، خودآزمون‌ها، برگزاری سالانه آزمون و اعطای گواهی‎نامه است. از این رو این انجمن همه ساله اقدام به برگزاری آزمون جهت معرفی نیروهای مستعد کار و شرکت‌های مختلف به یکدیگر می‌کند. شرکت‌های مختلف، به خصوص حامیان مسابقه در انتظار نتایج مسابقه و مشاهده کارنامه شرکت‌کنندگان و در نهایت رقابت با هم برای جذب و استخدام نفرات برتر هستند. تا کنون شرکت‎‌های بزرگی مانند اسنپ، مشاوران نرم‌‎افزاری اعوان و پژوهش و توسعه ناجی به جمع حامیان آزمون جاواکاپ امسال پیوسته‌اند.

جاواکاپ

اولین دوره آزمون جاواکاپ در سال ۱۳۹۲ و در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. سه دوره اول فقط شامل آزمون کتبی چند گزینه‌ای بودند. از دوره چهارم، فینال عملی و از دوره پنجم، همایش علمی جاوا ویژن با سخنرانی نخبگان صنعت نرم‌‎افزار کشور به این مسابقات افزوده شد. افزایش کیفیت سال به سال آزمون‌های جاواکاپ، از یک طرف در استقبال بیش از پیش برنامه‌‎نویسان جاوا و از طرف دیگر در افزایش علاقه شرکت‎‌های نرم‌‎افزاری به حمایت از این آزمون تأثیرگذار بوده است.

جاواکاپ

بسیاری از افرادی که در آزمون‌های جاواکاپ شرکت می‌کنند فراتر از دغدغه‌ی کسب موقعیت شغلی و یا دریافت جایزه، دغدغه محک و سنجش آموخته‌های خود را دارند. به همین دلیل هر سال شرکت‌کنندگانی از سنین مختلف در این آزمون شرکت می‌کنند. شرکت‌کنندگان این دوره بین ۱۶ تا ۴۰ سال سن دارند.

در آزمون امسال هم مانند دو دوره قبل یک بخش جدید اضافه شده است. در ششمین آزمون جاواکاپ، علاقه‌‎مندان برای اولین بار می‌‎توانند علاوه برای جاوای استاندارد (Java SE) در حوزه جاوای سازمانی (Java EE) نیز به رقابت با دیگران و سنجش خود بپردازند. این بخش جدید، برای شرکت‌‎های نرم‎‌افزاری که به دنبال جذب برنامه‌‎نویس جاوا هستند، بسیار جذاب است.

جاواکاپ

جاواکاپ در دو مرحله کتبی و عملی برگزار می‎‌شود. آزمون کتبی به صورت چندگزینه‌ای در تاریخ جمعه ۱۹ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۴ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. به افرادی که حد نصاب لازم را کسب می‌کنند، در چند سطح گواهینامه معتبر اعطا می‌شود. سپس تعداد محدودی از افرادی که از آزمون کتبی بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، به مسابقه فینال دعوت می‌شوند که به صورت عملی در تاریخ جمعه ۱۰ آبان‌ماه به صورت حضوری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد. اختتامیه آزمون/مسابقات در بعدازظهر همان روز برگزار شده و به برگزیدگان، دوازده میلیون تومان جایزه نقدی و تندیس جاواکاپ اهدا می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت جاواکاپ، مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برنامه نویسی جاوا دیگه فکر نکنم درامد داشته باشه اخه واسه چیشونه