شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 8 و 9 مهر 98

شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 8 و 9 مهر 98 اعلام شد. خودروهای تیبا صندوق دار، کیا سراتو 2000 و سایپا 151 در این طرح فروش در روزهای ۸ و ۹ مهر به فروش می‌رسند.

شرکت سایپا در ادامه طرح‌های فروش خود سه خودرو را در روزهای دوشنبه 8 مهر و سه شنبه 9 مهر 98 از ساعت 10 صبح فقط به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند. در این طرح فروش خودرو کیا سراتو 2000 به صورت نقدی و خودروهای سایپا 151 و تیبا صندوق دار با رینگ آلومینیومی و فولادی به صورت اقساطی به مشتریان فروخته می‌شوند. در این طرح فروش اقساطی برای مشتریان تسهیلاتی با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه نیز در نظر گرفته شده است که مشتریان می‌توانند از آنها بهره ببرند. موعد تحویل تمامی این خودروها 30 روز پس از پذیرش اعلام شده است. در ادامه نکات مهم ثبت نام و جدول شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 8 و 9 مهر 98 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نکات مهم ثبت نام؛

  • در این بخشنامه امکان صلح یا خرید انصرافی وجود ندارد.
  • افراد زیر 18 سال سن قادر به ثبت نام نیستند.
  • متقاضیانی که از ابتدای سال 97 حداقل برای خرید یک خودرو از شرکت سایپا ثبت نام کرده باشند، در این طرح فروش اجازه ثبت نام ندارند.
  • در این طرح فروش محدودیت کد ملی وجود دارد؛ یعنی به هر کد ملی فقط یک خودرو واگذار می‌شود. از این رو اطلاعات مشتریان مورد بررسی قرار می‌گیرد، به همین دلیل مشتریان باید در زمان ثبت اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشند؛ زیرا در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه، ثبت نام آنها باطل شده و وجه پرداختی آنها نیز برگشت داده می‌شود.

شرایط فروش سایپا – 8 و 9 مهر 98

اقساطی
خودروقیمتتسهیلاتبازپرداخت
سایپا 15140 میلیون و 313 هزار تومان4 میلیون تومان 

 

3 چک 4 ماهه

تیبا صندوق دار رینگ فولادی43 میلیون و 443 هزار تومان5 میلیون تومان
تیبا صندوق دار رینگ آلومینیومی46 میلیون و 443 هزار تومان5 میلیون تومان
نقدی
خودروقیمت
کیا سراتو 2000295 میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ماشینو
    شبیه کلاهه قلقلیه 😁

  2. گجت نیوز لطفا دیگه این چیزا رو نذارین ما مردم نمیخوایم ماشین بخریم میخوایم ورکشست شن که دیگه خوردویی که ارزشش بالای 15 میلیون نیست رو با قیمت 40 میلیون به خورد کسی ندن لطفا لطفا دست از تبلیغات واسه ایران خودرو و سایپا بکشین به درک که هر طرح فروشی میذارن ما تحریم کردیم و هرگز سمت این آشغالا نمیریم

  3. خدا کنه لااقل وقتی خودرو وارد بازار بشه قیمتها شکسته میشه

  4. ای بابا اینو هروز میزارین ک