گوشی های سری آیفون 11

تست مقاومت گوشی های سری آیفون 11 در برابر سقوط، آب و فشار (گجت تی وی)

طبق ادعای اپل، گوشی های سری آیفون 11 مقاوم‌ترین گوشی‌های جهان هستند. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را مشاهده می‌کنید تا این ادعا را بررسی کنیم.

اپل به تازگی از گوشی های سری آیفون 11 (iPhone 11) به عنوان گوشی‌های سال 2019 خود رونمایی کرد. دوربین دوگانه در آیفون ۱۱ و دوربین سه گانه در آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، چیپست A13 Bionic و طول عمر زیاد باتری با شارژ سریع 18 واتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سری محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد سری آیفون 11 هر چیزی که به آن نیاز دارید را درون خود دارند، اما مقاومت چطور؟ اپل ادعا می‌کند این گوشی‌ها دارای مقاوم‌ترین شیشه در میان تمام گوشی های هوشمند هستند. به همین دلیل به سراغ تست مقاومت گوشی های جدید اپل رفته‌ایم تا این ادعا را بسنجیم.

در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم، گوشی های سری آیفون ۱۱ را از نظر مقاومت بررسی می‌کنیم. ابتدا گوشی‌ها از پشت و جلو از ارتفاع سقوط کردند و سپس تست دوران، تست فشار و تست غوطه‌وری در آب انجام شده تا ببینیم گوشی های جدید اپل چقدر در برابر آسیب‌های مختلف مقاوم هستند. پس با ما همراه باشید تا ببینیم ادعای اپل در مورد مقاومت سری آیفون 11 درست است یا خیر.

ویدیوی تست مقاومت گوشی های سری آیفون 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. منظور اپل هم آیفون 11 پرو بود. مقاوم ترین آیفون.

    اما مکس کار رو خراب کرد!

  2. نه قیافه داره نه مقاومت