کمپانی هواوی

رن ژنگ فی: کمپانی هواوی بدون حمایت آمریکا هم زنده خواهد ماند

از زمان تحریم هواوی توسط آمریکایی‌ها، بنیان‌گذار کمپانی در‌این‌باره بسیار صحبت کرده است. او در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفت که با قطع شدن زنجیره تامین از آمریکا نیز، کمپانی هواوی به حیات خود ادامه خواهد داد.

مناقشه بین دولت ایالات متحده و غول تکنولوژی چین، مدت‌هاست که به موضوع بحث در محافل مختلف تبدیل شده است. اما «رن ژنگ فی» آینده را بدون حمایت شرکت‌های آمریکایی نیز روشن می‌بیند. بنیان‌گذار و مدیرعامل کمپانی هواوی می‌گوید: هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌های غربی، محصولات خود را بدون همکاری با آمریکایی‌ها تولید می‌کنند و این به ما اعتماد به نفس می‌دهد.

رن ژنگ فی

او معتقد است که هواوی برای دسترسی به یک زنجیره تامین پایدار، می‌تواند با این کمپانی‌ها تعامل داشته باشد؛ هرچند که نام کمپانی خاصی را نیاورد. ژنگ فی همچنین اظهار داشت که طبق برآورد صورت گرفته، عملکرد مالی هواوی در نیمه نخست سال آینده بهبود خواهد یافت.

بنیان‌گذار هواوی استفاده از قطعات و تجهیزات آمریکایی را در صورت دسترسی رد نکرد؛ اما گفت که بدون آن‌ها نیز حیات کمپانی متبوعش تداوم می‌یابد. او با اشاره به دوستی 30 ساله خود با شرکت‌های غربی و علاقه‌ی برخی از آن‌ها به دادوستد با هواوی، اظهار امیدواری کرد که زنجیره تامین از آمریکا همچنان برقرار باشد.

تحریم هواوی روی عملکرد مالی برخی از شرکت‌های آمریکایی نیز تاثیر گذاشته؛ مثلا می‌توانیم از مایکرون نام ببریم که هواوی بزرگ‌ترین مشتری آن بود و حالا با کاهش 87 درصدی سود خالص مواجه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قطعا باید زنده بمونه و روی امریکا رو کم بکنه