کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس

کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس ؛ در دل پرچمدار اپل چه می‌گذرد؟ (گجت تی وی)

ویدیوی کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max)، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل به ما اجزای داخلی گوشی را نشان می‌دهد و می‌توانیم ببینیم در دل این گوشی چه می‌گذرد.

در حالی که مدتی از معرفی و عرضه گوشی آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) به عنوان جدیدترین پرچمدار اپل گذشته، ویدیوی کالبدشکافی این گوشی منتشر شده است. این ویدیو به ما نشان می‌دهد که در دل گوشی پرچمدار جدید اپل چه می‌گذرد و اجزای داخلی این گوشی چگونه است. بر اساس ویدیوی کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس که در ادامه مشاهده می‌کنید، باتری گوشی به طور قابل توجهی نسبت به قبل بزرگ‌تر شده و به صورت L در داخل بدنه قرار گرفته است.

آیفون 11 پرو مکس قدرتمندترین و مقاوم‌ترین گوشی آیفونی است که تا کنون ساخته شده و شرکت اپل خیلی روی ضد آب بودن و با دوام بودن آن مانور داده است. با مشاهده اجزای داخلی گوشی و نحوه ساخت آن نیز متوجه می‌شویم که کوپرتینویی‌ها تلاش زیادی در راستای جلوگیری از نفوذ آب به داخل گوشی انجام داده است. در مجموع، جدا کردن قطعات گوشی پیچیده و سخت است و تعمیر کردن گوشی در صورت بروز مشکل در یکی از اجزای داخلی، کار دشواری خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید و با نحوه قرارگیری اجزای داخلی و سخت افزار این گوشی آشنا شوید.

ویدیوی کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. توی
    دل ایفون هیچی نیس ، خیلی دلش صافه ، تا به حال ازارش به هیچ یک از پرچم دارا نرسیده
    همیشه از بالا بهش نگاه شده …
    اپل دلش صاف و بزرگه ولی برندای کوچیک همیشه (ترامپ پشتشونه ) که موفق میشه 😉😉😉😉😉😉

  2. گوشیه خوبی نیست