فروش گوشی های میت 30 هواوی

فروش گوشی های میت 30 هواوی از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرد

فروش گوشی های میت 30 هواوی (Huawei Mate 30) از مرز 1 میلیون دستگاه گذر کرد. این درحالیست که ایالات متحده هواوی را با تحریم‌های تجاری مواجه کرده است.

هواوی ادعا می‌کند فروش گوشی های میت 30 هواوی از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرده است. این گوشی‌ها که شامل دو نسخه‌ی اصلی و پرو هستند٬ از 26 سپتامبر (4 مهر) در چین عرضه شده‌اند؛ بنابراین در کمتر از 1 هفته میزان فروش آن‌ها از یک میلیون دیوایس گذر کرده است.

فروش گوشی های میت 30 : هر دقیقه 100 هزار دیوایس!

در حقیقت ریچارد یو در جریان افتتاح یک فروشگاه در شنژن چین که چند روز پیش اتفاق اتفاد٬ این خبر را اعلام کرد. محاسبات حاکی از آن است که هر دقیقه 100 هزار دیوایس از خانواده میت 30 هواوی فروخته می‌شود. هیچ راهی برای تایید ادعاهای کمپانی هواوی وجود ندارد٬ اما در پاسخی به تحریم‌های تجاری اعمال شده از سوی ایالات متحده٬ برند هواوی از حمایت جدی در کشور خود برخوردار است و حتی جلوگیری از دسترسی پرچمداران جدید این شرکت به سرویس‌های گوگل پلی نیز نتوانسته مشتریان را از خرید این محصولات دلسرد کند.

فروش گوشی های میت 30 هواوی

به هر حال تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد افراد زیادی برای خرید این محصولات در مقابل فروشگاه جدید هواوی در شنژن صف بسته‌اند. ما نیز باید به این تصاویر برای اثبات ادعای هواوی اکتفا کنیم.

آنطور که گفته می‌شود٬ نسخه‌ی سبز رنگ هواوی میت 30 پرو که “Forest Green” نام دارد٬ پرفروش‌ترین عضو این خانواده بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوب با این قیمت طبیعیه، حالا که بهترین دوربین موبایلی رو هم داره

  2. خوب با این قیمت طبیعیه

  3. خدای من مردم چقد استقبال کردن