پوشش شبکه همراه اول

توسعه پوشش شبکه همراه اول در شش ماه اول سال 98

مدیر کل ارتباطات همراه اول با انتشار توییتی از توسعه پوشش شبکه همراه اول در شش ماه نخست سال 98 خبر داد. در ادامه، آماری از میزان افزایش پوشش‌دهی شبکه همراه اول را مشاهده می‌کنید.

امروزه اپراتورهای تلفن همراه کشورمان یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل، اینترنت 4G را به مشترکان خود ارائه می‌کنند و سعی دارند تا بهترین کیفیت و پوشش شبکه را برای کاربرانشان داشته باشند. هر سه اپراتور هم مدعی پوشش گسترده در تمامی مناطق کشور هستند، اما با نگاهی به آمار متوجه می‌شویم که اپراتور اول ارتباطی کشور یعنی همراه اول بهترین پوشش شبکه را در ایران دارد و بیشتر نقاط کشور تحت پوشش شبکه 3G ، 2G و 4G این اپراتور قرار گرفته‌اند.

پوشش شبکه همراه اول گسترش یافت

همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و تعهدش برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مشترکان، همواره به دنبال افزایش پوشش شبکه اینترنت در مناطق محروم و روستایی بوده و در مدت اخیر نیز به این فعالیت خود سرعت بخشیده است. حالا امروز مدیر کل ارتباطات همراه اول با انتشار یک توییت، آمار جدیدی از توسعه پوشش شبکه همراه اول در شش ماه اول سال 1398 ارائه کرده است. کیومرث حاجی رحیمیان در این توییت که با هشتگ #به_وسعت_ایران منتشر کرده، نوشته است:

به وسعت یک سرزمین «همراه» شماییم. در شش ماهه اول سال 98 با همت مهندسان و متخصصان این مرز و بوم موفق شدیم برای 60 هزار و 420 خانوار در 609 روستا و آبادی ، شبکه 2G و 3G و 4G را نصب و راه‌اندازی کنیم.

در ادامه تصویری را مشاهده می‌کنید که در توییت آقای حاجی رحیمیان منتشر شده و آماری از توسعه پوشش شبکه همراه اول را نشان می‌دهد. طبق این تصویر، شبکه همراه اول به 217 هزار و 276 نفر در 60 هزار و 420 خانوار در 609 آبادی در 18 استان گسترش یافته است.

پوشش شبکه همراه اول

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*