پیکسل بادز 2

احتمال رونمایی گوگل از پیکسل بادز 2 در کنار گوشی‌های پیکسل 4

یک منبع مطلع، مدعی شده است که گوگل به زودی پیکسل بادز 2 (Pixel Buds 2) را معرفی می‌کند. احتمالا در مراسم رونمایی از خانواده پیکسل 4، با تازه‌ترین ایربادز وایرلس گوگل آشنا خواهیم شد.

سال 2017 بود که گوگل نخستین ایربادز بی سیم خود را با نام پیکسل بادز عرضه کرد. در آن دوران، محبوبیت اپل ایرپادز در حال افزایش بود و هر کمپانی بزرگ می‌خواست که ایربادز وایرلس خود را داشته باشد. پیکسل بادز از امکان اتصال مستقیم به گوگل اسیستنت برخوردار بود و می‌توانست مکالمات را به صورت همزمان ترجمه کند.

پیکسل بادز

البته کاستی‌هایی نیز داشت؛ مثلا اینکه کاملا بدون سیم نبود، کیفیت صدا و عمر باتری آن ایده‌آل نبود و کیس شارژش هم کارایی لازم را نداشت. پس این گجت جای پیشرفت زیادی دارد و گوگل می‌تواند با پیکسل بادز 2 جبران مافات کند.

ادعای رونمایی قریب‌الوقوع از پیکسل بادز 2 را وب‌سایت 9to5Google به نقل از منبعی که با برنامه‌های گوگل آشنایی دارد مطرح کرده است. این کمپانی رویداد سخت افزاری خود را با نام MadebyGoogle هر ساله در ماه اکتبر برپا می‌کند. ظاهرا امسال این مراسم در روز پانزدهم اکتبر (23 مهر) برگزار خواهد شد و ستاره‌ی صحنه، گوشی‌های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال خواهند بود.

انتظار می‌رود علاوه بر پیکسل بادز ۲ ، گوگل از مجموعه محصولات Nest هم چیزهایی برای رونمایی داشته باشد؛ مثلا جانشینی برای گوگل هوم مینی و یک Nest Wifi جدید. لپ تاپ Pixelbook Go نیز محصول دیگری است که احتمالا در این رویداد، رسما معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدا کنه اینم همون چیزی باشه که اینا میگن