سرفیس پرو ایکس

مایکروسافت سرفیس پرو ایکس رسما معرفی شد؛ سبک، قدرتمند و خوش‌قیمت

شایعات و گمانه‌زنی‌ها به واقعیت تبدیل شد و مایکروسافت از سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) با چیپست ARM رونمایی کرد که سبک‌تر و نازک‌تر از سرفیس پرو است و باتری آن بازدهی بهتری دارد.

مایکروسافت طی مراسم اختصاصی خود در نیویورک، سرفیس پرو ایکس را به هوادارانش معرفی کرد که در مقایسه با سایر اعضای خانواده سرفیس، مثلا سرفیس پرو 7 کمی کوچک‌تر است، اما فکر نکنید با صفحه نمایشی به اندازه تلفن همراهتان مواجه خواهید بود، نه. مایکروسافت Surface Pro X از صفحه نمایشی 13 اینچی با رزولوشن 2880 در 1920 بهره می‌برد و در کنار آن قابلیت اتصال لپ‌تاپ به نمایشگرهای 4K را نیز خواهید داشت.

نگاهی بر ظاهر مایکروسافت سرفیس پرو ایکس

سرفیس پرو X تنها 774 گرم وزن دارد و حاشیه‌های آن حتی کم‌تر از سرفیس پرو 7 است و با 5.3 میلی متر ضخامت، لقب نازک‌ترین سرفیس را به خود اختصاص داده است. از تراشه SQ1 که مخصوص موبایل‌ها است در Surface Pro X استفاده شده و این گجت نخستین محصول ویندوزی به شمار می‌رود که از موتور هوش‌مصنوعی بهره می‌برد.

لپ‌تاپ هیبریدی مایکروسافت به دو درگاه USB-C مجهز شده است و از قابلیت شارژ سریع و ارتباط LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین حافظه داخلی این محصول بین 128 تا 512 گیگابایت متغیر خواهد بود و شما به راحتی می‌توانید هارد لپ‌تاپ خود را تعویض کنید.

شایان به ذکر است مایکروسافت Surface Pro X از 14 آبان (5 نوامبر) با قیمت پایه 999 دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*