مایکروسافت سرفیس نئو

نگاه اولیه به مایکروسافت سرفیس نئو با دو نمایشگر (گجت تی وی)

مایکروسافت سرفیس نئو (Surface Neo) یک دستگاه با دو صفحه نمایش است که نمونه اولیه آن معرفی شد. در ادامه، ویدیوی بررسی اولیه سرفیس نئو را مشاهده می‌کنید.

مایکروسافت در کنفرانس دهم مهر خود از نمونه اولیه یک دستگاه با دو صفحه نمایش رونمایی کرد. سرفیس نئو (Surface Neo) از سیستم عامل جدید و ویژه ویندوز 10 ایکس بهره می‌برد که به صورت انحصاری برای دستگاه‌های با صفحه دوگانه و تاشو طراحی شده است. سرفیس نئو مانند اکثر دستگاه‌های سرفیس دارای یک لولای پیچیده است که کمک می‌کند تا دستگاه شما به حالت‌های مختلف تبدیل شود.

به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم ندارد سرفیس نئو را تا پایان سال آینده میلادی عرضه کند و این نسخه‌ای که معرفی شده فقط یک نمونه اولیه از تلاش مایکروسافت برای عرضه گجت تاشدنی است. دو نمایشگر سرفیس نئو مخصوص مولتی تسکینگ طراحی شده و به گونه‌ای ساخته شده تا کاربر بتواند در هر یک از نمایشگرها کار جداگانه‌ای را انجام دهد. اندازه هر کدام از نمایشگرها 9 اینچ و وزن دستگاه 655 گرم است. تراشه سفارشی‌شده ساخت اینتل، قلم لمسی جدید سرفیس پن، سیستم عامل ویندوز 10 ایکس و لولای 360 درجه از دیگر ویژگی‌های این دستگاه جدید هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه مایکروسافت سرفیس نئو را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی بررسی اولیه مایکروسافت سرفیس نئو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*